Geachte leden, NB-NUMISMATICS geeft momenteel enorme kortingen op hun munten dat is goed nieuws.
Tot zelfs -29 %, bij sommige munten die al jaren op de verkoop site staat kan de korting oplopen tot wel 200 Euro.
Nu moet ik wel het minder goede nieuws ook vermelden, dat de handelaar een amateur heeft wat betreft het inschatten van kwaliteit dat is op zich
niet echt een schande of probleem, ik ben zelf een amateur wat munten betreft, dus de handelaar zal blijkbaar met het zelfde probleem worstelen net zoals ik.
Maar dat hij een korting geeft op een prijs dat nooit bestaan heeft, en de huidige prijs dus even duur is mits misschien een verschil van enkele euro's.
Dat vind ik eerlijk gezegd pijnlijk omdat te moeten vaststellen, plus dat de "nieuwe" prijs totaal de huidige markt niet volgt en nog altijd ver erover is. En dan moeten we zeggen het gaat niet goed met onze mooie hobby en de jeugd volgt of
sluit niet aan. Hoe zou dat toch komen.....
Vriendelijke Groeten Luc.
NB-NUMISMATICS GEEFT MOOIE KORTINGEN OP MA-SHOPS
Re: NB-NUMISMATICS GEEFT MOOIE KORTINGEN OP MA-SHOPS
Dat is die Belgische handelaar die reguliere Wilhelmina rijksdaalders verkoopt in VF+ voor 40 euro per stuk (was eerst 50 euro) plus 7 euro verzendkosten...
Re: NB-NUMISMATICS GEEFT MOOIE KORTINGEN OP MA-SHOPS
Ik heb ooit in een ver verleden wel eens een munt bij deze handelaar gekocht. Daarna eigenlijk nooit meer. De kwaliteits aanduidingen zijn over het algemeen duidelijk veel te hoog evenals de prijs vandaar ook dat deze handelaar niet veel verkoopt en hij nu van tactiek verandert.
Gr.
Gr.