PaperMoneyFair april 2018

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

PaperMoneyFair april 2018

Bericht door PietjePuk190 »

jaja mensen, het komt naar je toe deze lente, sneller dan je denkt! De grootste papiergeldbeurs ter wereld, de voorjaarsversie van PaperMoney Maastricht, wordt op 7 en 8 april (over 3 maanden al!) gehouden in Valkenburg! Ik ga er zijn, heb al een hotelletje geboekt en ik heb er enorm veel zin in. Nu nog even snel voldoende budget bij elkaar schrapen...

Wie er meer over wil weten EN immuun is voor allerlei oogbal-aandoeningen: http://www.papermoney-maastricht.nl/ :) Wie gaat er ook?
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: PaperMoneyFair april 2018

Bericht door Ilosab »

Ik ga helaas niet. We gaan in juni al op vakantie naar NL, hebben in augustus een trouwerij in NL waar we ook bij zijn en misschien eind september dan naar Valkenburg maar ook dat is lang niet zeker. Ik probeer mijn budget te reserveren voor de MPO beurs in mei alhoewel het natuurlijk afwachten is wat er wordt aangeboden.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Terug naar “Beurzen Nederland”