Het lijkt me ook leuk om elkaar te laten weten naar welke munten we echt op zoek zijn, dan kunnen we elkaar helpen zoeken en hopelijk levert dat dan een aantal mooie aanwinsten op voor het topic de mooiste aanwinsten van 2017
Wanted in 2017, qua plantagemunten:
Voor dit jaar ben ik speciaal op zoek naar de onderstaande 3 plantagemunten, om het setje plantagegeld van de betreffende plantage compleet te maken;
1) Ik ben al een aantal jaar op zoek naar de 10 cents munt van Cadei / Pitas Estate, dus dat is most wanted nummer 1
Daarnaast zijn er nog veel andere plantages waar ik nog (bijna) niets van heb, dus zie je iets te koop van een van de onderstaande plantages laat dat dan ook even weten:
Aër Kesoengei Estate, Bajoelor, Bandar Poeloe, Bangabing Estate, Batoe Gingging, Bedagei, Compagnie des Caoutchoucs de Padang, Cowie Harbour Coal Company, Deli Bedagei Tobacco Plantations, Hotel du Pavillon (Semarang, Java), Hong Kong en Shanghai Bank Sourabaya, Jelani Estate, Jelok, Kapoewas Rubber, Kimanis Rubber, Koffieonderneming Liki, Makau Estate -E. Niederer, Melalap Estate, Parakan Salak, Piassa Oeloe Rubber, Estates Pitas and Nicolina - H.C. Eduard Meyer, Poeloe Bukom, Poeloe Samboe, Puralimento, Ramie Fibre, Rio Grande Rubber (Philippines), Roemah Kinangkong, RTB (Braakensiek), Saentis Estate Sandakan Tobacco Co Batuh Puteh, Seing Huat, Soengei Bamban, Semaian Rotterdam Estate - San Chong Hong 1889 (Deli, Sumatra), Simpangsche Societeit (Soerabaya, Java), Societé des Plantations de Telok Dalam (Asahan, Sumatra), Soeka Djadi Estates Ltd (Asahan, Sumatra), Soember Redjo, Soember Tangkep, Soengei Boenoet, Soengei Radja, Tana Badia, Tana Radia, Tandjong Kassau, Tandjong Kuba -H. Siber, Telok Dalam, Titian Oerat, Tjinta Radja Estate, Vereenigde Hevea Plantagen der Bila Landen, Waspada onderneming en Winckel C.P.K.
Waarnaar zijn jullie op zoek?
Geef jullie wanted in 2017 lijstje door dan kunnen we helpen zoeken