op zaterdag 25 juni is er weer een papiergeldbeurs in het amrath hotel in hilversum met vele tafels vol met bankbiljetten
zeer ruime keuze en leuk uitzoeken.
open van 10 uur tot 4 uur smiddags. aansluitend jaarvergadering voor de leden.
veel plezier en tot ziens!
IBNS papiergeldbeurs 2016
Moderator: WBE
-
- Donateur
IBNS papiergeldbeurs 2016
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Re: IBNS papiergeldbeurs 2016
De beurs is altijd gezellig, vaak veel mooie aanwinsten kunnen scoren maar helaas een beetje ver van mijn huis. En ik ben geen IBNS lid meer.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ik kom zeker. Al is het alleen voor de gezelligheid. (Budget helaas weer negatief door MPO, De Geus en Lynn Knight)
Groet, Patrick Plomp. (Dit betreft een mening tenzij anders aangegeven)
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Mijn budget voor het eerst bij de MPO niet overschreden, er was ook niet zoveel als voorheen. Ik ben wel benieuwd hoe de ledenvergadering zal verlopen alhoewel het me eigenlijk niets aangaat maar interesse in de vereniging houd ik altijd. Mocht er iets veranderen dan word ik wel weer lid.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Je weet dat ik soms wat emotioneel ben bij het bieden. Zowel bij Karel als MPO waren er een paar stukken die ik "moest" hebben. Zoals de kartonnen gulden Bergen op Zoom stichting Vrederust (Interbellum). Die heb ik nu in beide varianten. RRRR (elk).Ilosab schreef:Mijn budget voor het eerst bij de MPO niet overschreden, er was ook niet zoveel als voorheen.
En de 1,5 stuiver Gouda met gedrukte en geschreven datum (Tot nu toe onbeschreven variant!) 1795 met serienummer 1 cijfer!!!
Winterhulp reguliere uitgaven (Dus geen specimen) maar ongebruikt. Dus zelfs geen stempels... Niet helemaal UNC maar ook rete zeldzaam (WO-II). Wat handgeschreven permissiebiljetten (3eme ans Premier Republique Francaise - Sept. 1794/ okt 1795)... Al met al niet veel (in aantal) maar wel weer een mooie aanvulling op de periode Bataafse Republiek, het tijdperk kent steeds minder geheimen voor me
Uiteraard krijg je die informatie, als er iets de moeite waard is om te delen.Ilosab schreef: Ik ben wel benieuwd hoe de ledenvergadering zal verlopen alhoewel het me eigenlijk niets aangaat maar interesse in de vereniging houd ik altijd. Mocht er iets veranderen dan word ik wel weer lid.
Groet, Patrick Plomp. (Dit betreft een mening tenzij anders aangegeven)
Dat je emotioneel kan bieden weet ik, maar doen we dat niet allemaal? Heb je geboden via internet want je had wel iets anders aan je hoofd dacht ik.
Doe de mij bekende personen de groeten bij de ledenvergadering. Oleg, Patrick S, Gerardo, vader en zoon van Lier, Loes, etc.
Alfred
Doe de mij bekende personen de groeten bij de ledenvergadering. Oleg, Patrick S, Gerardo, vader en zoon van Lier, Loes, etc.
Alfred
-
- Donateur
aha de ledenvergadering,niets schokkends,er komt wel een feestje he patrick?
en er werd het onderwerp munten in de groep gegooid waar ik als biljetten verzamelaar niet op te wachten zat
verder een heel mooi aanbod van papiergeld
en er werd het onderwerp munten in de groep gegooid waar ik als biljetten verzamelaar niet op te wachten zat
verder een heel mooi aanbod van papiergeld
collector of world coins and banknotes :thumb up: