Verzending KNM
Moderator: euromunter
-
- Senior lid
Verzending KNM
Hallo iedereen,
Ik heb een vraag in verband met de verzending vd KNM. 21 oktober is mijn pakketje verstuurd, ik heb echter nog steeds niets ontvangen. Duurt het altijd zolang vooraleer er een pakje van de KNM aankomt of heb ik rede tot ongerustheid? Alvast bedankt,
Leandros
Ik heb een vraag in verband met de verzending vd KNM. 21 oktober is mijn pakketje verstuurd, ik heb echter nog steeds niets ontvangen. Duurt het altijd zolang vooraleer er een pakje van de KNM aankomt of heb ik rede tot ongerustheid? Alvast bedankt,
Leandros
Re: Verzending KNM
Zou me nog niet al te druk maken.
Waarschijnlijk hebben ze het druk ivm met de 2 euro coincard die laatst is uitgegeven.
Maar de communicatie is nooit een sterk punt van ze geweest. Je zou altijd de klantenservice kunnen mailen.
Waarschijnlijk hebben ze het druk ivm met de 2 euro coincard die laatst is uitgegeven.
Maar de communicatie is nooit een sterk punt van ze geweest. Je zou altijd de klantenservice kunnen mailen.
Verzamelaar van landensets, €2 cc en coincards Nederland
Als het op 21-10 is verstuurd, dan klopt er iets niet. Dan is het waarschijnlijk bij de post kwijtgeraakt.
Als je op 21-10 hebt besteld, dan kon het nog wel eens even duren. Even bellen met de klantenservice is zeker een optie, maar ik hou niet van die 0900-nummers en een mailtje sturen werkt net zo goed.
Als je op 21-10 hebt besteld, dan kon het nog wel eens even duren. Even bellen met de klantenservice is zeker een optie, maar ik hou niet van die 0900-nummers en een mailtje sturen werkt net zo goed.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Of via de Facebook site van de knm
Verzamelaar van landensets, €2 cc en coincards Nederland
Gewoon bellen met 030-291 0410janssenfrank schreef:Als het op 21-10 is verstuurd, dan klopt er iets niet. Dan is het waarschijnlijk bij de post kwijtgeraakt.

Altijd opzoek naar munten en biljetten van Thailand, Laos, Cambodja en nu ook Birma/Mayamar
-
- Donateur
t zal wel door de crisis komen bij de knm 

collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Als het al verstuurd is zal het wel aan PostNL liggen, een wonder dat dat bedrijf nog niet is omgevallen.
Op dit moment ken ik geen land met een slechter postbedrijf dan Nederland.....
Ze sturen tegenwoordig ongevraagd aangetekende post direct zonder aan te bieden door naar een servicepunt en durven dat een extra dienst te noemen
Kleinere aangetekende buitenlandse stukken wordt gewoon een sticker over het registratienummer geplakt en dan meegegeven aan de normale veredelde folderbezorger die dit dan gewoon in de bus gooit.
Luit
Ze sturen tegenwoordig ongevraagd aangetekende post direct zonder aan te bieden door naar een servicepunt en durven dat een extra dienst te noemen

Kleinere aangetekende buitenlandse stukken wordt gewoon een sticker over het registratienummer geplakt en dan meegegeven aan de normale veredelde folderbezorger die dit dan gewoon in de bus gooit.
Luit
-
- Senior lid
Nou, met de (pakket-)post in Frankrijk is het NOG erbarmelijker gesteld, dat weet ik uit ervaring! Los daarvan: net zoals de KNM is ook het postwezen geprivatiseerd, want dat zou immers beter zijn. De gevolgen van dat absurde rechtse gedachtengoed kun je ook zien bij de NS, de telefonie, woningbouwverenigingen en noem maar op...llinde schreef:Als het al verstuurd is zal het wel aan PostNL liggen, een wonder dat dat bedrijf nog niet is omgevallen.
Luit
Rutte en consorten: bedankt!
Martin
Laatst gewijzigd door Martin op 10 nov 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Hier in België kan het ook soms mislopen hoor en soms duurt het enkele dagen eer je iets ontvangt en is het niet aangetekend verzonden heb je geen verhaal.
En vanaf volgend jaar gaan de prijzen wederom omhoog, dat is zowat een terugkerend fenomeen aan het worden.
mvg luc

En vanaf volgend jaar gaan de prijzen wederom omhoog, dat is zowat een terugkerend fenomeen aan het worden.
mvg luc
groetjes Luc
Is "privatisering" niet gewoon een net woord voor "naar de kloten helpen"?
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
Bij de privatiseringen en "verzelfstandigingen" zag je toch vaak dat er binnen een paar jaar aan de ene kant de (directe en indirecte) beloningen van de bestuurders omhoog gingen en er tegelijkertijd fors werd bezuinigd op de operationele zaken (lees: vast personeel). Inruilen van vaste krachten voor flexwerkers en uitzendkrachten levert financieel al gauw flink wat op. Bij PostNL zag je door het wegvallen van de vaste postbodes en het komen en gaan van flexwerkers (die vaak op 0-contracten) zitten een verschraling in kennis, kunde en arbeidsethos. Gevolg is dat de service onderuit kelderde gezien de vele klachten over niet aangekomen of beschadigde post..
Trouwens, hoe het ook kan qua service: een maand geleden een CD besteld via Amazon Engeland. Nooit aangekomen. Gisteren een mailtje gestuurd en gelijk een reactie terug dat dit heel vervelend is en dat men het geld, inclusief verzendkosten, zal terugstorten...
Daarvoor al eens een CD binnengekregen waar een foutje in zat, de laatste tracks speelden niet. Stuurden ze gelijk een nieuwe en de oude hoefde niet terug (scheelt weer een hoop gedoe).
Daarvoor al eens een CD binnengekregen waar een foutje in zat, de laatste tracks speelden niet. Stuurden ze gelijk een nieuwe en de oude hoefde niet terug (scheelt weer een hoop gedoe).