Ik heb een BU set vaticaan gekocht voor in totaal iets meer dan 150 euro. Ik moest heel snel beslissen en heb me zodoende niet heel goed in de prijzen kunnen verdiepen. Ik dacht wel redelijk safe te zitten, maar nu twijfel ik.
Heb ik de set nou goedkoop, normaal, of duur gekocht?
prijs van een BU set Vaticaan 2004
Moderator: euromunter
prijs van een BU set Vaticaan 2004
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Re: prijs van een BU set Vaticaan 2004
Een BU set van Vaticaanstad 2004 kost bij een zelfstandig handelaar al gauw tegen de 200 euro dus 150 is een mooie prijs. 

groetjes Luc
maar toch ook weer niet zo goedkoop....eurofreak schreef:Een BU set van Vaticaanstad 2004 kost bij een zelfstandig handelaar al gauw tegen de 200 euro dus 150 is een mooie prijs.
http://www.ebay.nl/itm/VATICAAN-2004-BU ... 58b22e6e4b
Luit
Die heeft hem inderdaad nog een stuk goedkoper. Alleen: wat komt er nog aan porto en andere kosten bij?
1 Euro, staat er onder.janssenfrank schreef:Die heeft hem inderdaad nog een stuk goedkoper. Alleen: wat komt er nog aan porto en andere kosten bij?
Hmmm....
Die heeft dus echt een koopje gehad. Of ik heb gewoon weer teveel betaald.
Nou ja, ik wilde graag nog een serie euro's van JP2 (jaar maakt niet uit) en ik heb ze nu. En gedane zaken nemen geen keer.

Die heeft dus echt een koopje gehad. Of ik heb gewoon weer teveel betaald.
Nou ja, ik wilde graag nog een serie euro's van JP2 (jaar maakt niet uit) en ik heb ze nu. En gedane zaken nemen geen keer.
Jouw prijs van 150 lijkt me wel redelijk, je bent zeker niet opgelicht.
Op Ebay gaat het gewoon niet zo goed de laatste tijd. Het zou bijvoorbeeld door technische problemen kunnen komen dat de opbrengst voor deze set te laag is. Zo waren bij mij de afgelopen maand veel veilingen niet internationaal zichtbaar en zijn er ook verkopers op Ebay gedupeerd omdat Ebay een tijdje uit de lucht was terwijl de veilingen afliepen
Op Ebay gaat het gewoon niet zo goed de laatste tijd. Het zou bijvoorbeeld door technische problemen kunnen komen dat de opbrengst voor deze set te laag is. Zo waren bij mij de afgelopen maand veel veilingen niet internationaal zichtbaar en zijn er ook verkopers op Ebay gedupeerd omdat Ebay een tijdje uit de lucht was terwijl de veilingen afliepen
Advies:janssenfrank schreef:Die heeft dus echt een koopje gehad. Of ik heb gewoon weer teveel betaald.
Bepaal voor je iets koopt wat je er zelf voor over hebt, kijk dan of je voor dat bedrag het gewenste kunt krijgen, zoek de goedkoopste betrouwbare aanbieding, koop het en kijk later niet meer naar prijzen.
Luit
Niet alleen de verkopers, ook de kopers hebben de afgelopen dagen genoeg ellende meegemaakt. Ik had constant geluk, de boden waren steeds voor de storingen geplaatst. Maar van een aantal verkopers niet zulke goede verhalen helaas gehoord.Koevoets numismatics schreef: zijn er ook verkopers op Ebay gedupeerd omdat Ebay een tijdje uit de lucht was terwijl de veilingen afliepen