mijn munten op facebook

Links naar interessante websites.
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

mijn munten op facebook

Bericht door neozion »

Sinds vorige week maar eens begonnen een simpele site in facebook te maken. Alle munten die ik aanbied zijn daar te vinden, als je een "vind ik leuk" op de site doet krijg je voortaan de nieuwe munten in jouw overzicht te staan.
De site werkt ook voor mensen zonder een facebook account.

https://www.facebook.com/pages/Deventer ... 7032655089
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: mijn munten op facebook

Bericht door Munthunter »

Mooi gemaakt!

Ik vraag mij wel af of het handig werkt zo en of er misschien makkelijkere manieren zijn om je munten te verkopen. (Marktplaats, eBay, Catawiki, Forummarkt, etc.). Ik geloof wel dat je, indien je het slim aanpakt je snel een hoop geïnteresseerden kunt bereiken.

Ook vraag ik mij af of je op deze wijze FaceBook mag gebruiken. Ik zou dat even goed nakijken voordat je een hoop werk doet en ze je er zonder pardon uitgooien. Kan zijn dat ik het mis heb en het gewoon mag hoor. ;)

Het ziet er in ieder geval leuk uit!

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Bericht door neozion »

jeroen,

ik heb het jaren op gehost gehad op mijn providers website, ( http://members.tele2.nl/neozion/site/Munten.html ).
Vroeger werkte ik het bij met frontpage, toen ik over ging op de macs deed ik het iweb. Maar wat een werk elke keer om een item toe te voegen.
Als iemand via mp vroeg naar meer munten kon ik dat webadres niet doorgeven omdat er blijkbaar geen links doorgegeven kunnen worden in de mp mail.

op faceboek kan ik zeer makkelijk een foto met tekst toevoegen en nog makkelijker verwijderen. Kan nu iemand zeggen, zoek maar op "deventer munten" en ze vinden de pagina.

Ook makkelijk, als iemand " vind ik leuk" doet dan zien ze voortaan meteen als ik nieuwe munten erop zet.

Heb niet zoveel met facebook, maar werd er op gewezen dat dat handiger zou zijn dan hoe ik het nu doe, en wel, dat klopt. Of het mag, geen idee eigelijk. het is voor eigen gebruik, ben geen grote handelaar oid.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Ik ken de voorwaarden van FaceBook niet, maar kan mij voorstellen dat ze er niet om staan te springen als men een FB-pagina opzet als een soort van webshop, dus met prijsvermelding en zo. Kan natuurlijk zijn dat ze het geen enkel probleem vinden, maar ik zie het niet zo vaak dus vroeg het mij gewoon even af.

In ieder geval wel slim denk ik om dat even goed uit te zoeken, want dergelijke site's kennende gooien ze je er zo vanaf zonder enig overleg en dat is helemaal zonde van je tijd.

Gr. Jeroen
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Bericht door neozion »

Wij hebben zelfs een "fb marktplaats deventer". Dat is er ook al lange tijd.
Ach, zie wel hoe of wat. De pagina heb ik al gemaakt, dus. ...... ;)
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Ik heb net nog even gekeken en had echt het idee dat het over munten ging met betrekking tot de Deventer muntslag, maar dat is dus niet correct :hahaha:

Ik denk dat het nu nog overzichtelijk is, maar als je er behoorlijk wat meer advertenties op gaat zetten dat je als geïntereerde erg veel zal moeten scrollen en het overzicht niet erg handig meer is. Maar goed daar zul je vast wel wat op vinden en ik hoop voor je dat het een succes zal worden.

Gr. Jeroen
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Re: mijn munten op fac

Bericht door neozion »

Ik ben geen handelaar, alleen een verzamelaar die gemiddeld 10 tot 15 lotjes munten te koop heeft en ze aanbied. Vind dit toch overzichtelijker dan op mijn oude site.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Dan is het inderdaad erg handig werken voor jou denk ik en ik zie zo 123 geen obstakels in de voorwaarden van FB dus zal het allemaal wel loslopen. ;)

Gr. Jeroen

Terug naar “Websites”