echt of vals?

Plaats hier alle berichten, vragen, weetjes, nieuwtjes, etc, over de speciale 2 euro herdenkingsmunten, ook wel de zogenaamde 2 euro commemoratief.

Moderators: numisfreund, euromunter

eurofreak België
Donateur
Donateur
Berichten: 573
Lid geworden op: 01 aug 2013, 17:09
Locatie: Antwerpen

echt of vals?

Bericht door eurofreak »

Ik dacht alle herdenkingsmunten te hebben zie ik op een verkoopsite de volgende munt staan van San Marino.
De persoon beweerd dat het een 2 euro munt is maar kan ze nergens thuisbrengen.
Kent iemand deze munt?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
groetjes Luc
japansehans Nederland
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2012, 20:00
Locatie: Amsterdam

Re: echt of vals?

Bericht door japansehans »

Hartstikke Nep
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur
Berichten: 1392
Lid geworden op: 02 okt 2010, 18:42

Re: echt of vals?

Bericht door neozion »

heeft niets met een munt te maken.
googlejaps

Re: echt of vals?

Bericht door googlejaps »

Haha.

Elke euromunt met minder dan 12 sterren langs de rand is vals!

Terug naar “2 Euromunten commemoratief CC”