Ik vraag me af waarom ik geen e-mails meer krijg als er op een topic waarin ik aktief ben een reaktie wordt gegeven?
Groeten, Alfred
E-mails
E-mails
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: E-mails
We zijn gistermiddag wederom overgestapt naar een andere server, wellicht dat daar het (tijdelijke) probleem ligt.
Ik verwijs deze vraag/melding even door naar Atox.
Gr. Jeroen
Ik verwijs deze vraag/melding even door naar Atox.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Oké, van je antwoord heb ik ook geen bericht ontvangen dus dan zal het nog wel in orde komen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
We moeten er even naar kijken. Heb net bij je instellingen gekeken en alles staat inderdaad zo ingesteld dat je berichten zou moeten ontvangen bij nieuwe reacties in een geselecteerd topic en bij nieuwe PB's en dergelijke.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Wederom iets vreemds.
In het topic levertijden http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=44&t=14341 heeft Mooie Muntjes een antwoord gegeven en er zijn er 2 geplaatst op dezelfde tijd. Vervolgens krijg ik 2 e-mails omdat er 2 dezelfde berichten zijn geplaatst. Foutje van de software of van Mooie Muntjes?
Alfred
In het topic levertijden http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=44&t=14341 heeft Mooie Muntjes een antwoord gegeven en er zijn er 2 geplaatst op dezelfde tijd. Vervolgens krijg ik 2 e-mails omdat er 2 dezelfde berichten zijn geplaatst. Foutje van de software of van Mooie Muntjes?
Alfred
Ons foutje, bericht is 2x geplaatst. Computer had moeite om bericht te plaatsen en drukte per abuis nogmaals op verzenden. Resultaat 2x hetzelfde bericht en dus ook 2x mail... foutje bedankt