E-mails

Heb je hulp nodig omdat je iets niet voor elkaar krijgt op het forum? Plaats hier een bericht en leg uit wat er niet lukt.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

E-mails

Bericht door Ilosab »

Ik vraag me af waarom ik geen e-mails meer krijg als er op een topic waarin ik aktief ben een reaktie wordt gegeven?

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: E-mails

Bericht door Munthunter »

We zijn gistermiddag wederom overgestapt naar een andere server, wellicht dat daar het (tijdelijke) probleem ligt.

Ik verwijs deze vraag/melding even door naar Atox.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Oké, van je antwoord heb ik ook geen bericht ontvangen dus dan zal het nog wel in orde komen.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

We moeten er even naar kijken. Heb net bij je instellingen gekeken en alles staat inderdaad zo ingesteld dat je berichten zou moeten ontvangen bij nieuwe reacties in een geselecteerd topic en bij nieuwe PB's en dergelijke.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Wederom iets vreemds.
In het topic levertijden http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=44&t=14341 heeft Mooie Muntjes een antwoord gegeven en er zijn er 2 geplaatst op dezelfde tijd. Vervolgens krijg ik 2 e-mails omdat er 2 dezelfde berichten zijn geplaatst. Foutje van de software of van Mooie Muntjes?

Alfred
Mooie Muntjes Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Mooie Muntjes »

Ons foutje, bericht is 2x geplaatst. Computer had moeite om bericht te plaatsen en drukte per abuis nogmaals op verzenden. Resultaat 2x hetzelfde bericht en dus ook 2x mail... foutje bedankt :?

Terug naar “Hulp”