http://osheacoinrings.blogspot.nl/2013_ ... chive.html
met dank aan lid onzegulden..
ring ring..
ring ring..
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Re: ring ring..
Deze website ook al eens gezien dan? Deze is gemaakt van een gulden! http://www.guldenring.nl/
49€ of 12 zilveren Juul-en voor 1 ring.. wat is gunstiger?
Mijn muntenboer vraag € 2,50 voor een Juliana-gulden, dus dat is 30 euro...Robin schreef:49€ of 12 zilveren Juul-en voor 1 ring.. wat is gunstiger?
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Robin is de ring ook tekoop met een proviciaalen gulden
bij voor beeld 1681 Holland

Elk papierke is er weer 1
Ja dat zou wat zijn! die wil ik eigenlijk wel!Moet ik dan waarschijnlijk 12 prov. guldens voor inleveren ..Banknotow schreef:Robin is de ring ook tekoop met een proviciaalen gulden

-
- Superlid
MOORD!!!!!! 

Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
-
- Globale moderator
Die van de Dollar is toch behoorlijk wat indrukwekkender dan die van de Gulden.
Maar als echte muntliefhebber doet het natuurlijk wel pijn om zoiets te zien/doen.
Gr, Stephan
Maar als echte muntliefhebber doet het natuurlijk wel pijn om zoiets te zien/doen.
Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
Op zich zijn het knappe kunstwerkjes en zolang er munten voor gebruikt worden die ook de smeltovens ingaan is het prima. Maar het zijn wel enorme joekels aan je vinger lijkt me. Nu hou ik al niet van ringen dragen (en kettinkjes, tattoos, bandjes en oorbellen
) maar dit soort jongens is wel erg groot.
Je kunt (kon?) ook horloges krijgen met een zilveren gulden erin, dat vind ik persoonlijk weer aantrekkelijker.

Je kunt (kon?) ook horloges krijgen met een zilveren gulden erin, dat vind ik persoonlijk weer aantrekkelijker.