hallo, ik heb vandaag een stuk van twee euro gekregen waar er volgens mij een productie fout gebeurd is.
het betreft een stuk ter gelegenheid van het verdrag van Rome 50 jaar. de afbeelding is een open boek met een soort ster achter.
verder staat er vermeld LETZENBURG ( luxemburg) 2007.
op de linkerzijde van het open boek staat een ronde volle cirkel ( 4mm diameter ) in koperen kleur en iets hoger dan het afbeeldingsvlak.
zou dit een productiefout kunnen zijn ?
patrick
2 euromunt met fout ?
Re: 2 euromunt met fout ?
als je hem in de juiste rubriek zou zetten is de kans groter dat iemand je wilt helpen 

-
- Superlid
Dat is heel normaal dus gaan productiefout, dat hebben bijna alle speciale 2 euromunten van Luxemburg.jones patrick schreef:hallo, ik heb vandaag een stuk van twee euro gekregen waar er volgens mij een productie fout gebeurd is.
het betreft een stuk ter gelegenheid van het verdrag van Rome 50 jaar. de afbeelding is een open boek met een soort ster achter.
verder staat er vermeld LETZENBURG ( luxemburg) 2007.
op de linkerzijde van het open boek staat een ronde volle cirkel ( 4mm diameter ) in koperen kleur en iets hoger dan het afbeeldingsvlak.
zou dit een productiefout kunnen zijn ?
patrick
Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Als er ooit een veelgestelde vragentopic komt is dit een van de vragen die we erin moeten zetten.
Even 2 euro Luxemburg 2007 intypen bij Google en je ziet dat het rondje heel normaal is.
Desondanks toch van harte welkom op dit forum.
Even 2 euro Luxemburg 2007 intypen bij Google en je ziet dat het rondje heel normaal is.
Desondanks toch van harte welkom op dit forum.