muntenkabinet

Plaats hier een link naar interessante objecten op veilingsites als Marktplaats, Speurders, E-Bay, etc.
lelystad Nederland
Senior lid
Senior lid

muntenkabinet

Bericht door lelystad »

http://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-k ... um=1&pos=1

je zal er maar naar op zoek zijn,en nog wat geld over hebben
Al heeft iedereen je verlaten en er niemand meer om je geeft heb je toch nog iemand die aan je denkt. De belastingdienst.
Robin Suriname
Moderator
Moderator

Re: muntenkabinet

Bericht door Robin »

WAUW!!
Staat je uitgebreide provinciale muntverzameling een heel stuk mooier in dan in zo een leuchturm albummetje..
IMPONEER JE MUNTENVRIENDEN, zou ik zeggen..
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Bericht door neozion »

Heb hem al meerdere keren voorbij zien komen, dus hij blijkt wel moeilijk te verkopen.
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W »

Prijs 1250 euro maar minimum bod van 500 euro. Dat is in ieder geval nu geboden :knipoog:

Wel erg summier op MP gezet: geen maten, geen inkijkje in de laden. Ik denk van eikenhout gemaakt. Vraag me wel af of eikenhout niet werkt op zilveren munten? Aan de andere kant: al je munten, gepoetst, gedipt of op andere wijze schoongemaakt, krijgen dan weer een mooie kleur :knipoog:
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Bericht door neozion »

eikenhout en zilver gaat niet samen. Daarom worden kabinetten altijd van mahonie gemaakt.

In engeland zijn veel maker van goede kabinetten te vinden. allen zweren op mahonie. En dat is niet voor niets.

Minimum bod is geen 500 euro, maar er staat nu een bod van 500 euro, daarom kan je niet lager bieden.

Staat al een tijd op internet, maar zonder goede fotos zal hij er een flinke tijd nog staan. en dan nog het probleem van eiken en munten.

vraag me ook af of het oorspronkelijk een muntenkabinet is geweest.
koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten »

IN ieder geval is het een schitterende kast, heb er helaas geen centjes voor...
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.

Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl

Terug naar “Vraag en aanbod op verkoopsites”