Eerste dag uitigifte eerste slag 5 euro proof europamunt
EERSTE DAG UITIGIFTE EERSTE SLAG 5 EURO 2004 PROOF "EUROPAMUNT" IN CASSETTE KNM
Dit is een zeer unieke munt. Deze kun je alleen in je bezit hebben als je bij de eerste slag aanwezig bent geweest. Locatie Muntgebouw Koninklijke Nederlandse Munt. Oplage max 200 maar waarvan er slechts
60 echt zijn geproduceert!!. Dit zijn echte wannahaves voor een verzamelaar. eigen fraaie houten verpakking en met wit omdoosje!. De munt is van proofkwaliteit en zoals gezegd uitgereikt tijdens de eerste slag, wat een bijzondere aangelegenheid is. Uniek voor elke verzameling, normaal gesproken niet aan te komen.
Staat ook op philamunt te koop voor 750 euro dus grijp je kans voor een stuk lager bedrag deze uniek en
zeer zeldzame munt te bemachtigen.
wordt aangetekend verzonden!
De munt is tevens uiteraard in uitmuntende staat.Heeft altijd in kluis gelegen.
Voor mij te duur om te kopen, maar voor anderen die eerste slag uitgiftes sparen misschien niet.
Bieden is vanaf 250 euro.
UPDATE: bieden is nu vanaf 250 euro!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update: Door een foutje van mij was de tekst "Voor mij te duur om te kopen, maar voor anderen die eerste slag uitgiftes sparen misschien niet." bij de advertentie ingekomen, dit waren mijn woorden, deze hebben nooit bij de echte advertentie gestaan!