Zoals bekend zal zijn is de forummarkt niet optimaal in gebruik en werken een aantal zaken niet, of niet zoals zou moeten.
Vandaar dat ik wil gaan kijken om de forummarkt opnieuw te laten maken, geheel op wensen vanuit ons forum, op maat dus. Om te bekijken of dit allemaal (financieel) haalbaar is, wil een complete wensenlijst overdragen aan de makers. Daarom aan jullie de vraag om in het kort in een bericht hieronder aan te geven wat je wenst in een forummarkt, wat je NU mist en natuurlijk zijn goed ideeën altijd welkom. Ik weet dat we al een dergelijk topic hebben, maar na een aantal maanden is het prettig om even opnieuw te kijken hoe en wat er gewenst is.
Houd het a.u.b. kort en bondig, want ik wil dit allemaal samen gaan voegen en zo kunnen verwerken in een overzicht welke ze mee kunnen nemen in een offerte. Het verzoek om dus niet inhoudelijk in te gaan op zaken, of vragen te gaan stellen of iets mogelijk is, gewoon even doorgeven en dan vraag ik het na.

Ik hoop zo een duidelijk en bondig overzicht te krijgen van wensen en ideeën, waarmee ik naar de makers kan stappen.
Gooi het er maar uit dus! Ik zal de hoofdpunten uit jullie antwoorden opsommen in het volgende bericht hieronder.
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter