Nu we zo ver zijn gekomen zul je gaan merken dat het heel lastig is om bepaalde jaartallen te vinden. Ik ben dan ook blij dat Neozion weer twee jaren kon aanvullen (op mijn verzoek overigens). Wat overigens vaker is gedaan. Het is precies zoals Neozion zegt: er zijn nog maar een paar forumleden die bijdragen kunnen leveren. Laten we die regel dus maar vallen van ééntje plaatsen en dan wachten: dat was in het begin een goede regel om niet alles door één persoon te laten vullen. Maar nu maakt het niet meer zoveel uit.neozion schreef:er werd mij gevraagd om beide jaren te plaatsen. Ondertussen zijn we dit topic nog maar met een paar personen aan het doen. Dus iedereen weet een beetje wie wat heeft.Stephan O schreef:Maar je gaat wel heel snel neozionGr, Stephan$and€r schreef: en nadat je een jaartal gepost heb even een beurt overslaan..
Ik schat in dat we tot 1555 terug kunnen met één munt per jaartal. Met de jaren daarvoor zal het toch wel heel lastig worden en zullen er heel wat jaren worden overgeslagen.