collectie onbekende biljetten Duitsland ect

Plaats hier berichten als je niet weet welk bankbiljet je hebt.
Danny de Munt Nederland
Senior lid
Senior lid

Re: collectie onbekende biljetten Duitsland ect

Bericht door Danny de Munt »

Ilosab schreef:Misschien zouden de problemen uit de wereld geholpen zijn als iemand automatisch een mailtje krijgt na zijn zojuist verworven lidmaatschap waarin naar de belangrijkste topics en regels verwezen wordt.

Gr. Alfred
Ik denk niet dat dit de oplossing is.
Zulke mailtjes worden in 99 procent van de gevallen niet gelezen net zoals de algemene voorwaarden.
Ik klik altijd heb gelezen terwijl ik dit niet doe.

Mailtjes met regels worden altijd ongelezen weggegooid.
- alles voor de euro uit Nederland.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Dat maakt dan niets uit. Als je net lid bent geworden en je hebt zo'n mail weggeklikt dan moet je later niet pijpzeiken als je op diverse zaken wordt gewezen. Dan ligt de verantwoordelijkheid niet meer bij het forum.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Danny de Munt Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Danny de Munt »

Gerardo schreef: regel 1. ehhmm..... nu vraag ik mij weer af hoe jij dan die regels wil handhaven?
regel 2. wat zal het dan in alle bedrijven een onveilige rotzooi zijn.
Ook ik heb niet de regels gelezen toe ik hier op het forum kwam. Toen ik ontdekte dat dit een zeer leerzame en leuke forum is ben ik wel de regels gaan door nemen. Dus ik weet de regels heel goed hoor is niet zo dat als ik het in het begin niet lees dat ik het nooit lees.

Ja in veel bedrijven zal het een puinhoop zijn ja. Er kan voor een bedrijf maar ook voor de persoon zelf veel problemen ontstaan door dit niet te lezen. Denk aan veilingen en het bedrag wat er nog eens op komt. Mensen weten dat soms niet doordat ze zich niet hebben verdiept in de regels. En zo heb je nog wel een paar voorbeelden maar die kan iedereen zich zelf ook wel bedenken.

Groet Danny
- alles voor de euro uit Nederland.
Coin Hunter
Lid
Lid

Bericht door Coin Hunter »

Om eerlijk te zijn heb ik de regels hier nog nooit gelezen. :oops:
Nu post ik al amper, laat staan dat ik foto's upload. Zodra ik van plan ben om dat te doen, zal ik er wel naar op zoek gaan.

Als iedereen nu gewoon zijn frustratie van RL niet op het forum zet, wordt het voor iedereen een stuk gezelliger.
En anders raad ik een afreageerhoek op het forum aan. :gniffel:

Gr. Jeroen
Euromunten: Sets (1 set/land) en 2 Euro CC.
Wereldmunten: Sets (1 set/land)

[hr]Munten zijn duur, maar Verzamelen is onbetaalbaar.

Terug naar “Welk bankbiljet heb ik hier?”