Mark stopt als eindredacteur (Luit neemt zijn taak over)

Hier belanden alle oude edities van het Euro 4 All magazine en bijbehorende artikelen.
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Mark stopt als eindredacteur (Luit neemt zijn taak over)

Bericht door Daniël »

Beste lezers,

Helaas een minder fijne mededeling, Mark stopt als eindredacteur. Mark, sinds het begin actief als redacteur van het blad heeft moeten besluiten te stoppen met zijn taak als eindredacteur. Zijn laatste 'project' als eindredacteur is editie 11, jaargang 2 van het magazine en daarna moeten we helaas afscheidnemen van een gewaardeerd teamlid.

Mark is altijd beschouwd als hardwerkende eindredacteur en streefde er altijd na om het blad zo perfect mogelijk af te leveren. Zelfs als we het blad wat later inleverde bij hem zorgde hij ervoor dat het blad erg snel weer terugkwam bij de redactie.

We gaan Mark zeker missen, een fijn teamlid met hart voor het blad.

Mark, nogmaals enorm bedankt!

Met vriendelijke groet,
Euro 4 All team

Edit 19:46:
Ik zat me al zorgen te maken over wie zijn taak moest overnemen en toen kwam er een fijn bericht in mijn inbox. Luit stelt zich beschikbaar als nieuwe redacteur en neemt vanaf editie 12 het stokje van Mark over. We zijn erg blij dat Luit zich beschikbaar stelt. Enorm bedankt Luit en welkom in ons team!
numisfreund Germany
Moderator
Moderator

Re: Mark stopt als eindredacteur

Bericht door numisfreund »

Jammer !!! :suprised:
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
Euro
Senior lid
Senior lid

Bericht door Euro »

Jammer inderdaad, in ieder geval is een bedankje wel op z'n plaats! :thumb up:
bernard3 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door bernard3 »

Inderdaad spijtig om te horen, maar ik kan me ook voorstellen dat er altijd veel tijd in ging zitten. Mark, bedankt voor de bijdrage aan het Magazine. :thumb up:

Bernard
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Re: Mark stopt als eindredacteur (Luit neemt zijn taak over)

Bericht door Daniël »

Mark is altijd een waardevolle toevoeging geweest aan het team en we zullen ook de dingen die hij voor ons gedaan heeft nooit vergeten. :)

Ik zat me al zorgen te maken over wie zijn taak moest overnemen en toen kwam er een fijn bericht in mijn inbox. Luit stelt zich beschikbaar als nieuwe redacteur en neemt vanaf editie 12 het stokje van Mark over. We zijn erg blij dat Luit zich beschikbaar stelt. Enorm bedankt Luit en welkom in ons team! :thumb up:
Yosoyke
Superlid
Superlid

Bericht door Yosoyke »

Inderdaad, akkoord met alles wat er hier reeds werd verteld!

Mark, bedankt voor al je tijd dat je aan de magazine hebt besteed, het werd zeker geapprecieerd!
Ook aan Luit een warm welkom geheten! Ik ben zeker dat je deze taak ook perfect zult uitvoeren :lach:

Mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Jammer dat Marc er mee stopt maar ik neem aan dat hij er zijn redenen voor heeft.
Leuk dat Luit het stokje overneemt. Verrassend dat er zo snel een vervanger is want over het algemeen is het een moeilijke zaak om een vervanger te vinden.

Succes Luit en bedankt Marc.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
euromunter
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door euromunter »

Marc heb ik persoonlijk al via een PB bedankt. Hij heeft meegeholpen aan de opbouw van het magazine.

Een Magazine wat blijft groeien!

Leuk dat Luit het overneemt, ben ik erg blij mee en zeker een waardig vervanger.

We blijven ons best doen om elke keer weer een mooi magazine te maken, waarbij de grootste invulling van de hand van Daniël komt.

Marc, nogmaals ontzettend bedankt voor je inzet en bijdrage aan het magazine! :klap: :klap: :klap:

Luit, welkom... :thumb up:

groeten Paul
Martin
Senior lid
Senior lid

Bericht door Martin »

Mark, voor al je werk dat je er in hebt gestopt :thumb up: .
Luit is al welkom geheten aan boord dus gelukkig is er een waardige opvolger gevonden. Zelfs ik lees het magazine altijd met veel plezier, ook als euro-scepticus. Daniel en zijn companen verzetten bergen werk om iedere keer weer zo'n super stuk werk af te leveren!
De rubriek waarin mensen hun collectie willen tonen vind ik helemaal top en is voor mij persoonlijk altijd een van de hoogtepunten in het blad. Met de euro heeft iedere munten of papierverzamelaar wel iets, noodgedwongen. Maar wat er daarnaast nog meer verzamelt wordt is gewoon super leuk om te ervaren.
Ik wil hierbij ook alle andere trouwe lezers oproepen om ook iets van hun passie (verzameling) te tonen in het blad. En ben maar niet bang (of juist wel :twisted: ) want ook ik ben binnenkort aan de beurt! Het magazine wordt VOOR ons gemaakt maar ook DOOR ons als het goed is en interessant voor ons allemaal, een hele klus die steeds weer wordt geflikt!

Marvin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Mark,

Hartelijk dank voor de vele uren die je in het magazine hebt gestoken en daarmee ons, de verzamelaar en geïnteresseerde, een prachtig blad hebt weten aan te bieden. Super!

Luit, heel veel succes en ik hoop dat het een aanvulling voor je is op de al toch zo leuke hobby!

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
suminion
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door suminion »

mark hartelijk bedank tvoor de leuke uitgavens.

en luit veel succes met het blad. en als ik eens ergens kan helpen met schrijven of zo, geef maar pmtje in imjn box.

mvg michel
altijd op zoek naar franse gelegenheids euro.

Terug naar “Het Euro 4 All archief”