Ik had een idee bedacht die ik graag aan jullie wou voorleggen. Het idee is als volgt:
Jeroen maakt een nieuw forumgedeelte genaamd dagboeken en stelt het forum zo in dat alleen een topicstarter in zijn/haar topic kan reageren, hier kan hij elke dag of enkele dagen in de week vertellen over zijn of haar bezigheden of ontvangen objecten. Foto's plaatsen van deze objecten of misschien wel andere bezigheden vermelden.
Het is aan de topic starter te bepalen wat hij erin plaats zolang het maar om de bezigheid/bezigheden gaat van die dag bijvoorbeeld een ontvangen munt of een bericht over een nieuwe BU set die binnenkort uitkomt. Gewoon een algemeen topic over zijn bezigheden en interesses.
Voorbeeld:
Dagboek 23 januari:
Vandaag heb ik me bezig gehouden met het opnieuw inrichten van me verzamelalbum, het was leuk om alle munten weer eens te zien en opnieuw te sorteren. Het is erg mooi geworden:
{Foto verzamelalbum}
Het is aan de topicstarter dus om te bepalen wat hij erin zet. Zo kunnen leden in 1 topic lezen wat deze topicstarter vandaag of enkele dagen terug heeft meegemaakt of heeft beziggehouden.Dagboek 24 januari:
Vandaag na lang wachten de BU set van Ierland ontvangen, de munten waren prachtig! Meteen bij de rest van me verzameling gedaan. Ik ben er erg blij mee en hoop nog meerdere BU sets te ontvangen dit jaar.
{Foto BU set}