Email

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Email

Bericht door Ilosab »

Is er soms een probleem want voorheen kreeg ik een e-mail als iemand een reactie heeft gegeven op een topic waarin ik ook wat had geschreven maar sinds vandaag niet meer.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Email

Bericht door Ilosab »

Zijn er andere leden die ook geen meldingen van notificaties krijgen of ben ik de enige?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Adriaan Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Adriaan »

Ik ervaar momenteel geen problemen.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Nog steeds geen notificaties ontvangen.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Hoi Alfred,

Ik ga er even naar kijken, maar we hadden een hardnekkige spammer die mij werd gemeld door de hoster, deze heb ik verwijderd en alle wachtwoorden en instellingen weer ge-update en gereset. Hopelijk is het nu verholpen.

Mocht dat niet zo zijn, dan kan het zijn dat ik even verder moet zoeken...

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Munthunter schreef: 06 apr 2026, 21:56 Hoi Alfred,

Ik ga er even naar kijken, maar we hadden een hardnekkige spammer die mij werd gemeld door de hoster, deze heb ik verwijderd en alle wachtwoorden en instellingen weer ge-update en gereset. Hopelijk is het nu verholpen.

Mocht dat niet zo zijn, dan kan het zijn dat ik even verder moet zoeken...

Gr. Jeroen
A ha, je bent er al mee bezig, mooi.
Maar het is nog niet verholpen.

Terug naar “Het Praathuis”