Hallo allen, heb volgens mij een leuke overslag gevonden een 1 Gulden Overijssel 1737/36. Helaas staat hij niet beschreven in de CNM, is hier iemand er bekend mee.
Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Groet, Willem
Gulden Overijssel 1737/36
Moderator: Robin
Gulden Overijssel 1737/36
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Gulden Overijssel 1737/36
Hey willem dat is tijd geleden. Mooie overslag duidelijk. Misschien weet Robin hier meer over...
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
OH! Een hele bijzondere! Nog niet eerder tegengekomen.
Ik vraag Pieter even of hij m kent.
grt, Robin
Ik vraag Pieter even of hij m kent.
grt, Robin
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Dag Sjors, dat zou leuk zijn als een bijzonder stukje heb gevonden. Had deze al een tijd liggen en vermoede al een overslag, alleen ontbreekt mij aan goede microscoop. Was vorige week op de beurs in Gorssel en Cees (van de whatsapp groep), heeft mij toen daaraan geholpen.
Groet, Willem
OH! Een beur in Gorssel? Dat is niet zo ver weg! Wanneer is er weer een?Willem schreef: ↑Gisteren, 13:06Dag Sjors, dat zou leuk zijn als een bijzonder stukje heb gevonden. Had deze al een tijd liggen en vermoede al een overslag, alleen ontbreekt mij aan goede microscoop. Was vorige week op de beurs in Gorssel en Cees (van de whatsapp groep), heeft mij toen daaraan geholpen.
Groet, Willem
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
28 Februari en 28 maart (jubileumbeurs)Robin schreef: ↑Gisteren, 21:59OH! Een beur in Gorssel? Dat is niet zo ver weg! Wanneer is er weer een?Willem schreef: ↑Gisteren, 13:06Dag Sjors, dat zou leuk zijn als een bijzonder stukje heb gevonden. Had deze al een tijd liggen en vermoede al een overslag, alleen ontbreekt mij aan goede microscoop. Was vorige week op de beurs in Gorssel en Cees (van de whatsapp groep), heeft mij toen daaraan geholpen.
Groet, Willem