Op zaterdag 7 februari wordt de Holland Coin Fair weer gehouden van 10.00 - 17.00 uur
Locatie: Hotel van der Valk Delft A4 - Peuldreef 3 - 2635 BX Den Hoorn.
Mocht iemand gaan en de coincard niet gebruiken dan houd ik me wederom aanbevolen.
Uiteraard worden alle kosten vergoed.
Holland Coin Fair 2026
Moderator: WBE
Holland Coin Fair 2026
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Re: Holland Coin Fair 2026
Leuk! Ik ben relatief nieuw in de muntenbeurzen en heb alleen een keer de kleinschalige muntenbeurs in Scheveningen bijgewoond. Hoe verhoud de Holland Coin Fair zich tot de muntenbeurs in Houten. Is het aanbod in munten vergelijkbaar? Ik heb voornamelijk interesse in Koninkrijksmunten.
Nee, Die HCF is niet te vergelijken met de muntenbeurs in Houten. Die laatste is veel groter en daar heb je veel meer kans op nieuwe aanwinsten.Block_KM schreef: ↑08 jan 2026, 11:30 Leuk! Ik ben relatief nieuw in de muntenbeurzen en heb alleen een keer de kleinschalige muntenbeurs in Scheveningen bijgewoond. Hoe verhoud de Holland Coin Fair zich tot de muntenbeurs in Houten. Is het aanbod in munten vergelijkbaar? Ik heb voornamelijk interesse in Koninkrijksmunten.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Bedankt. Dan richt mij in eerste instantie op de beurs in Houten op 18 april
Ik ga niet er heen. Uren rij staan voor stomme coincard. Binnen prijzen die nergens opslaan. Nee hoor ga naar houten.
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.