Misdruk 5 cent beatrix

Plaats hier berichten over misdrukken, fouten op biljetten of andere zaken die niet overeen met een normaal biljet

Moderator: Arjena3

Jeroen Nederland
Aankomend lid
Aankomend lid

Misdruk 5 cent beatrix

Bericht door Jeroen »

Ook deze heb ik al een tijd in bezit en ben toch benieuwd of dit waarde heeft. Is niet echt mooi meer amdat het al een tijdje in een vochtige kelder ligt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
$and€r Virgin Islands (Brit)
Donateur
Donateur

Re: Misdruk 5 cent beatrix

Bericht door $and€r »

Jammer van de kwaliteit van het muntje..
Dit is een meer extremere vorm van wat ik net bij je 1 Centje heb proberen uit te leggen.. ( 1 Cent Topic )
Als deze nu in originele kleur en relatief onbeschadigd zou zijn, dan was er mogelijk wel een liefhebber voor te vinden.. maar nu betwijfel ik het ten zeerste..
Jeroen Nederland
Aankomend lid
Aankomend lid

Bericht door Jeroen »

Oké bedankt voor je reactie. Ik kan hem wel polijsten maar denk niet dat dat meer waarde geeft. Er zit weinig schade op alleen corrosie. Die 1 cent hetzelfde verhaal. Ook heb ik een 50cent munt gehad met hetzelfde als de 1 cent. Die was 10 jaar geleden 10 euro waard maar ben hem kwijt :lol:
eurocoinsfun België
Senior lid
Senior lid

Bericht door eurocoinsfun »

$and€r schreef: 29 mei 2025, 18:36 Jammer van de kwaliteit van het muntje..
Dit is een meer extremere vorm van wat ik net bij je 1 Centje heb proberen uit te leggen.. ( 1 Cent Topic )
Als deze nu in originele kleur en relatief onbeschadigd zou zijn, dan was er mogelijk wel een liefhebber voor te vinden.. maar nu betwijfel ik het ten zeerste..
Zou het hier niet gaan om corrosie van binnenuit?

Terug naar “Misdrukken”