Ik zoek de catalogus van de Nederlandse Munten van 1555 - 1806 door Tom Passon en van der Wis.
Ik heb m inmiddels als pdf kunnen kopen maar zou toch graag de originele papieren versie willen hebben.
Catalogus gevraagd
Re: Catalogus gevraagd
Hij is tegenwoordig zeer slecht verkrijgbaar, zou zo iet durven zeggen waar deze nog te vinden is. Er komt een nieuwe druk aan, maar dat word pas 2020. Die nieuwe druk word wel weer een forse verbeteri g!
Wachten tot volgend jaar, dan zou de nieuwe druk verschijnen.
Willem
Willem
Ah, mijn info was dat er van een 3e druk nog lang geen sprake was.
Maar dan wacht ik daar gewoon op.
Maar dan wacht ik daar gewoon op.
Hoi,
Ik ben er iets van 10 jaar tussenuit geweest en destijds al m'n zooi verkocht.
Het begon weer een beetje te kriebelen en ik dacht, laat ik weer ff een groene van der wis aanschaffen..
WOW!!!! Die zijn ineens hun gewicht in goud waard!
Had ik de mijne toen maar niet voor iets van 20 euro verkocht..
Maar iig..
Ik wou even vragen waar ik de PDF van de CNM kan kopen.
Groet,
Robin (voormalig 1 gulden verzamelaar van aanzien, maar nu een absolute, maar geïnteresseerde leek)
Ik ben er iets van 10 jaar tussenuit geweest en destijds al m'n zooi verkocht.
Het begon weer een beetje te kriebelen en ik dacht, laat ik weer ff een groene van der wis aanschaffen..
WOW!!!! Die zijn ineens hun gewicht in goud waard!
Had ik de mijne toen maar niet voor iets van 20 euro verkocht..
Maar iig..
Ik wou even vragen waar ik de PDF van de CNM kan kopen.
Groet,
Robin (voormalig 1 gulden verzamelaar van aanzien, maar nu een absolute, maar geïnteresseerde leek)
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..