Moderator: Arjena3
Ik was ook te jong, maar ik vind het toch wel Neerlands mooiste.Anomander_Rake schreef: ↑27 mar 2023, 19:45 Met die vuurtoren van 250 gulden heb ik weinig want ik was toentertijd te jong om dat soort biljetten te bezitten.
Als ik het goed geteld heb zijn er van de 61 hoofdstukken op het forumoverzicht,Anomander_Rake schreef: ↑27 mar 2023, 19:45 Het eerste bericht in de rubriek bankbiljetten van 2023! Het is bijna april. Ik begon me onderhand wat zorgen te maken over het ontbrekende enthousiasme / nieuws over het verzamelen van oud papier![]()
Ik vind de zonnebloem van 50 gulden een iconisch biljet. Met die vuurtoren van 250 gulden heb ik weinig want ik was toentertijd te jong om dat soort biljetten te bezitten.
Hallo Adriaan,
Heten je dochters dan toevallig Ria, Hannah en Eugenie? En heeft er één een konijn? Want het verborgen konijn was ook een verwijzing naar het favoriete huisdier van Ootje's dochtertje.
Met goedkeuring door W.F. Duisenberg en handtekening. Het gedicht van Slauerhoff in de band van de vuurtoren. Zelfs op hoogste resolutie scannen levert niet altijd een leesbaar resultaat.
De golven slaan in woesten dans,Patrickp_nl schreef: ↑31 mar 2023, 21:05 Het gedicht van Slauerhoff in de band van de vuurtoren. Zelfs op hoogste resolutie scannen levert niet altijd een leesbaar resultaat.
Helaas niet.Patrickp_nl schreef: ↑31 mar 2023, 21:00Heten je dochters dan toevallig Ria, Hannah en Eugenie?
Geintje 6.jpg
En heeft er één een konijn? Want het verborgen konijn was ook een verwijzing naar het favoriete huisdier van Ootje's dochtertje.