Duitse munten met hakenkruis
Moderator: koenmunten
Duitse munten met hakenkruis
Ik heb deze al enkele jaren in mijn bezit en wou eens weten of hier ook verzamelaars voor zijn...? Zijn deze munten in trek bij een bepaald "publiek"
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Duitse munten met hakenkruis
Opzich ben ik altijd wel geïnteresseerd in Duitse munten
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland,Groot Brittannië, Duitsland en Rusland
Ik ben momenteel elke dag een bezig met het sorteren van een x aantal kilo wereldmunten... en kom ook behoorlijk wat oude DDR munten tegen. Zal er binnenkort eens aantal op de foto zetten en hier delen.
Verzamelaar van:
- €2 CC
- Herdenkingsmunten (€5 en €10) Nederland
- Diverse UNC landen sets
In het bezit van:
- 100+ Kilo wereldmunten sinds 17-9-24 allemaal gesorteerd op land. Nu nadenken over hoe of wat :-).
- €2 CC
- Herdenkingsmunten (€5 en €10) Nederland
- Diverse UNC landen sets
In het bezit van:
- 100+ Kilo wereldmunten sinds 17-9-24 allemaal gesorteerd op land. Nu nadenken over hoe of wat :-).
als er tussen zitten met een hakenkruis, wil ik die wel eens zien
Deze munten zijn echt wel in trek ik verkoop er regelmatig zelfs de zinken muntjes met het hakenkruis. ben altijd wel beetje bang als als webshop eigenaar en marktplaats verkoper dat dit niet mag volgens de regels van MP etc iemand die daar meer over weet toevallig?
Ik verkoop ook vaak van dit soort munten. Meestal via marktplaats of aan militaria verzamelaars. Ik heb er zelf nooit problemen mee gekregen.
Mvg, Bram
Mvg, Bram
-
- Donateur
MuntenPunt schreef: ↑10 aug 2024, 06:59 Deze munten zijn echt wel in trek ik verkoop er regelmatig zelfs de zinken muntjes met het hakenkruis. ben altijd wel beetje bang als als webshop eigenaar en marktplaats verkoper dat dit niet mag volgens de regels van MP etc iemand die daar meer over weet toevallig?
Bij postzegel en munten mag het hakenkruis zichtbaar zijn..
Heb hier namelijk een heel gedoe mee gehad omdat mijn advertenties met munten verwijderd waren door een medewerker..
Had daarna in de eigen regels van Marktplaats teruggevonden dat het mocht..
Bron: https://help.marktplaats.nl/s/article/u ... -materiaal
Quote:
Enkele voorbeelden van objecten die je wel mag vragen of aanbieden op Marktplaats:
Memorabilia van de Tweede Wereldoorlog zonder merktekens van de nazi's of de SS.
Originele Duitse postzegels en munten uit de Tweede Wereldoorlog, ongeacht het feit of er merktekens op te zien zijn
top dan weet ik dat ook. bedankt$and€r schreef: ↑23 aug 2024, 21:32MuntenPunt schreef: ↑10 aug 2024, 06:59 Deze munten zijn echt wel in trek ik verkoop er regelmatig zelfs de zinken muntjes met het hakenkruis. ben altijd wel beetje bang als als webshop eigenaar en marktplaats verkoper dat dit niet mag volgens de regels van MP etc iemand die daar meer over weet toevallig?
Bij postzegel en munten mag het hakenkruis zichtbaar zijn..
Heb hier namelijk een heel gedoe mee gehad omdat mijn advertenties met munten verwijderd waren door een medewerker..
Had daarna in de eigen regels van Marktplaats teruggevonden dat het mocht..
Bron: https://help.marktplaats.nl/s/article/u ... -materiaal
Quote:
Enkele voorbeelden van objecten die je wel mag vragen of aanbieden op Marktplaats:
Memorabilia van de Tweede Wereldoorlog zonder merktekens van de nazi's of de SS.
Originele Duitse postzegels en munten uit de Tweede Wereldoorlog, ongeacht het feit of er merktekens op te zien zijn