Overgenomen van Facebook en hier geplaatst, iedere hulp is meegenomen.
Ik heb ieder mij bekend veilinghuis ook dit bericht gestuurd + naar de IBNS want die hebben zondag een beurs in Hilversum.
Beste verzamelaars en medehandelaren hieronder een verschrikkelijk bericht wellicht kunnen mensen opletten indien ze wat verdachts zien.
Beste collega’s en verzamelaars,
Dinsdag 27 juni rond 15:05 is er bij ons kantoor aan de Transvaal straat 5 in Dordrecht een gewapende overval gepleegd. De 2 daders, getint, zwart haar zijn met jumbo tassen weggerend met de buit. De buit bevat de volgende items:
1 Map met gouden tientjes (circa 40 stuks)
1875 t/m 1933. Waaronder 1824B, 1880,1885,1886,1887,1889,1898 en diverse Wilhelmina jaren.
En 12x gouden vijfje 1912.
+ overige gouden muntjes.
+7 gouden dukaten en 1x een dubbele dukaat
Daarnaast 5 albums losse bankbiljetten (niet geslabt) Nederland:
Album 1: 5-10 gulden (Waaronder 5 gulden 1914)
Album 2:10-20 gulden (Waaronder
Album 3:25-40-50 gulden (Waaronder 40 gulden standaard en 40 gulden met vierkant gat)
Album 4:100-1000 gulden (Waaronder 2x De Zwijger en 2x Rembrandt (beschreven).
Voor eventuele foto’s en serienummers zie onze webshoplink:
https://www.david-coin.com/webshop/nede ... kbiljetten
+overige spullen zoals doosjes zilveren munten, 1 gulden zilverbon 1938 slabs 15 stuks ongeveer, coincards, 1 partij wereldbankbiljetten in hoesjes en overige munten.
Krijgt u deze (gedeeltelijk) aangeboden, dan zou ik het erg waarderen als u dit direct door kunt geven aan mij of rechtstreeks aan de politie.
Mvg
David van Vugt
06-81285467
Overval
Overval
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Overval
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Ik had het nieuws ook al vernomen. Echt verschrikkelijk wat er gebeurd is. Dat moet echt de ergste nachtmerrie zijn ven elke handelaar of verzamelaar.
Wat erg, ik heb nog met David een hele tijd in Houten zitten kletsen over zijn groei in de numismatische handel en zijn mooie website.
Volgens mij is of was hij hier ook lid, ik wens hem sterkte en hoop dat hij verzekerd is.
Mvg.
Volgens mij is of was hij hier ook lid, ik wens hem sterkte en hoop dat hij verzekerd is.
Mvg.
Via de email ontvangen.
Vorige week is er een overval bij collega handelaar David van Vugt gepleegd in Dordrecht, Nederland. Hierbij zijn er munten en bankbiljetten buitgemaakt. Er is een lijst bekend met de gestolen munten en banbiljetten. We zullen enkele stukken aan dit bericht toevoegen, maar kijk de lijst goed door aub. Mocht u iets zien of aangeboden krijgen, neem dan contact op met mij of de politie.
Er is voor David een inzamelingsactie gestart!
https://gofund.me/0529315e
Zou je David willen steunen? David heeft vele jaren hard gewerkt aan zijn winkel en nu is het grootste gedeelte van hem gestolen. Zelfs een klein donatiebedrag kan David van Vugt helpen om het inzamelingsactiedoel te bereiken. En als je niet kunt doneren zou het fantastisch zijn als je de actie zou kunnen delen om er meer bekendheid aan te geven.
Alvast bedankt voor je hulp!
Vorige week is er een overval bij collega handelaar David van Vugt gepleegd in Dordrecht, Nederland. Hierbij zijn er munten en bankbiljetten buitgemaakt. Er is een lijst bekend met de gestolen munten en banbiljetten. We zullen enkele stukken aan dit bericht toevoegen, maar kijk de lijst goed door aub. Mocht u iets zien of aangeboden krijgen, neem dan contact op met mij of de politie.
Er is voor David een inzamelingsactie gestart!
https://gofund.me/0529315e
Zou je David willen steunen? David heeft vele jaren hard gewerkt aan zijn winkel en nu is het grootste gedeelte van hem gestolen. Zelfs een klein donatiebedrag kan David van Vugt helpen om het inzamelingsactiedoel te bereiken. En als je niet kunt doneren zou het fantastisch zijn als je de actie zou kunnen delen om er meer bekendheid aan te geven.
Alvast bedankt voor je hulp!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.