Filanumis 2023 houten
Moderator: WBE
-
- Donateur
Filanumis 2023 houten
Op zaterdag 22 april is het weer zover....
Alvast tot ziens
Alvast tot ziens
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Re: Filanumis 2023 houten
Als alles goed gaat ben ik er ook.
Mvg, .
Mvg, .
-
- Donateur
Hallo wouter,
Mag ik je verzoeken om een linkje te plaatsen alhier
Om zo de juiste info aan de mensen te verstrekken....
Alvast bedankt
Mag ik je verzoeken om een linkje te plaatsen alhier
Om zo de juiste info aan de mensen te verstrekken....
Alvast bedankt
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Ik ga. Wie nog meer?
Als er op de beurs een 0 euro biljet wordt uitgegeven of verkocht omtrent Filanumis of de Muntmanifestatie kan iemand die dan voor me aanschaffen? Kosten worden uiteraard vergoed. Sinds kort verzamel ik ook 0 euro biljetten van evenementen of attracties waar ik ben geweest.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ik ga niet. Heb geen geld
Ik ga misschien, hangt een beetje van mijn werk af
Ik moet helaas een keertje overslaan, heb al andere verplichtingen. In het najaar hopelijk weer van de partij.
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Valt precies bloemencorso hier. Ik ben er ook niet bij helaas.
Normaal was deze beurs in mei.
Normaal was deze beurs in mei.
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Zo te zien gaan er weinig leden heen dus ik ben bang dat ik die 0 eurobiljetten op mijn buik kan schrijven, jammer.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Dat zou geweldig zijn. Het gaat om een 0 euro biljet van Filanumis en de Muntmanifestatie, maakt niet uit welk jaar.
De rente is nog steeds laag hoor, .
Komen alle forumleden naar het restaurant om ongeveer 12.00 uur?
Mvg, .
Ik moet deze edit ook overslaan, dus Ron is goedkoop uit met de gevulde koeken deze keer
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Helaas piket.
Verveel me nu al te pletter. Misschien dat ik morgen toch maar eens die kant op ga dan.
Zonder pegels?PietjePuk190 schreef: ↑21 apr 2023, 15:13 Verveel me nu al te pletter. Misschien dat ik morgen toch maar eens die kant op ga dan.
Wie weet
Dan kan ik de gevulde koeken wel thuis laten!
1 pak is voldoende toch?
Ik ben er! De koffie is helaas wat aan de slappe kant…
Sow. Dat was heeeeelemaal niks. Gezellig even wat mensen gesproken, alle centjes in de zak gehouden. Met een uurtje weer de pleiterik gemaakt en voor de regen uit weer de trein in.
Ik heb bij toeval een noodgeldbiljet kunnen scoren, verder viel het mij erg tegen, slecht licht, veel mindere kwaliteit dan wel bewerkte biljetten..PietjePuk190 schreef: ↑22 apr 2023, 14:47 Sow. Dat was heeeeelemaal niks. Gezellig even wat mensen gesproken, alle centjes in de zak gehouden. Met een uurtje weer de pleiterik gemaakt en voor de regen uit weer de trein in.
Ik had de pech om op de heen weg anderhalf uur in de file te staan vanwege een ongeluk, de terug weg was nog erger, 2.5 uur om thuis te komen en dus de forum leden gemist ( was te laat )
Nou ja we zijn weer een keertje geweest.
Wel leuk dat Johan de Ruiter Sr er was, ik heb nog even heel gezellig met hem gesproken over de hobby :-)
wij hebben je gemist want wij zaten in het restaurant, volgens mij is daar de koffie beter?
Op de beurs ook weer met diverse handelaars en verzamelaars gesproken,
maar in het restaurant waren maar 7 forumleden in totaal en daar was de mooie dochter van Leon ook nog bij opgeteld.
Niets gescoord maar op weg daar naar toe nog even een muntje opgehaald (zie nieuwe aanwinsten).
Mvg, .