Ik bedoelde hier alleen maar mee dat daar nog meer staat over referentie 's opgeven.
Mvg,

Moderators: maarten89, WBE
Ook die hebben hun gebreken hoor. Bij DHL was op een pakket voor mij bestemd een onjuiste postcode geprint. DHL had zelf op dag 1 al direct opgemerkt dat de straat en postcode niet overeen kwamen. Ze kunnen alleen het pakket niet uit een "geautomatiseerde" keten krijgen. Het pakket is 18 keer getransporteerd tussen het sorteercentrum en de verkeerde cityhub. Reclameren van mijn kant en door de afzender vanaf dag 5 had geen enkele zin want niemand kan blijkbaar het pakketje uit de keten halen.
@PP Haha Mooi geschreven!PietjePuk190 schreef: ↑27 okt 2021, 18:49Nou zo vreselijk veel problemen heb ik niet met PostNL hoor. Alleen dat inklaren is kennelijk even wennen voor ze. Als ze horen dat er nu wat ligt bij de douane beloven ze doodleuk dat ze het morgen komen brengen. En morgen is het dan "sorry helaas huilieditdat aangepast naar overmorgen" en overmorgen naar dan die dag, en zo voorts. En uiteindelijk blijkt dan uit de tracking dat het pas volgende week überhaupt van de douane naar PostNL overgedragen is etc.
Maar verder gaat het op zich vrij goed. Al raakt er weleens wat kwijt, maar ja.
Yep, verbaasde me erover dat het v.w.b. DD zo lang heeft geduurd, dacht toch wel dat in deze tijden iedereen wel geld wil verdienen. Daarbij moet je een 2-jarig abonnement nemen omdat we in het buitenland wonen dus dat was voor de oudste een verjaardagscadeautje van ruim € 200, - Het voordeel is dat als je alle exemplaren bewaard dat ze die later nogmaals kunnen lezen en dat geldt voor de jongste ook. Voor dat geld had ik mooie aanwinsten kunnen scoren maar niet alles moet wijken voor de hobby van hun vader.Anomander_Rake schreef: ↑27 okt 2021, 21:19@Ilosab, FedEx is geen onderdeel van PostNL. Amai, 3 weken om een abonnement op de DD te krijgen! In 2021 zou het toch eenvoudig moeten zijn om een abonnement over de grens af te sluiten.
Je hebt gewoon nog een flat in het zuiden, aan de côte d'Hongare?! Ik wist wel dat jij stiekem de high roller van het forum bent! Zou leuk zijn als de kinderen in de buurt komen studeren.
Even voor de duidelijkheid, ik bedoelde het niet verkeerd mijn opmerking. Staat er wat raar.
Daar (MA-Shops) had de koper vast niet gekeken. 2400 euro of 3400 euro plus 20% commissie...CorioCoins schreef: ↑29 okt 2021, 13:45Ik heb in ieder geval een leuk muntje dat op het forum stond laten veilen :
https://auctions.schulman.nl/lots/view/ ... ren-dukaat
Deze stond een half jaar lang te koop op MA-shops voor 2400 euro.
Ik zal het onthouden maar denk je niet dat de maand een beetje ongunstig is na de feestdagen?CorioCoins schreef: ↑29 okt 2021, 13:45Overigens in Januari hebben we ook nog een SSA gepland op Catawiki met uitsluitend Duitstalige Notgeld en Inflatiegeld bankbiljetten, speciaal voor jou Alfred :-)
Qua verkopen hebben we de afgelopen jaren de piek ALTIJD gehad in december en januari, ook qua planning na de reguliere veilingen komt ons dit het best uit, ivm tijd uitzoekwerk, verkavelen verzenden etc.Ilosab schreef: ↑31 okt 2021, 13:18Ik zal het onthouden maar denk je niet dat de maand een beetje ongunstig is na de feestdagen?CorioCoins schreef: ↑29 okt 2021, 13:45Overigens in Januari hebben we ook nog een SSA gepland op Catawiki met uitsluitend Duitstalige Notgeld en Inflatiegeld bankbiljetten, speciaal voor jou Alfred :-)
Voor veel klanten geef ik ook nog vaak 10% korting dus idd een prijsverschil van bijna 2000 euro maar liefst...Jan W schreef: ↑31 okt 2021, 12:49Daar (MA-Shops) had de koper vast niet gekeken. 2400 euro of 3400 euro plus 20% commissie...CorioCoins schreef: ↑29 okt 2021, 13:45Ik heb in ieder geval een leuk muntje dat op het forum stond laten veilen :
https://auctions.schulman.nl/lots/view/ ... ren-dukaat
Deze stond een half jaar lang te koop op MA-shops voor 2400 euro.![]()
Moraal van het verhaal: op MA-Shops kun je dus nog steeds een koopje scoren.![]()
Ja dat kan maar pas na enkele dagen.
Dan moet ik even geduld hebben. Was naar een aantal munten nieuwsgierig waarvoor ze weg zijn gegaan. Had wel een pre-bid gedaan maar was niet in staat door omstandigheden om de veiling te volgen
hahaha, er waren zoveel topics over veilingen dat ik niet goed gekeken heb, sorry
Heb de link toegestuurd gekregen door Theo Peters zelf, is een veiling van Theo op Catawiki.
Dat hoeft niet, dat kan de beste gebeuren en ik moet zeggen dat veilingen 2022 er ook niet echt duidelijk op staat.
Klopt afred de normale veiling is in juni. Mooie munten trouwens die 1 gulden 1818 is wel gaaf dure jongens. Mp had zien voor bijkomen en werd naar catawiki gestuurd