Filanumus za.25 april 2020,Houten
Moderator: WBE
-
- Donateur
Filanumus za.25 april 2020,Houten
Hallo verzamelaars, t is weer bijna filanumus ,niet vergeten hoor,
Zaterdag 25 april in t expocentrum te houten.!
Tot ziens, groet leon
Tot ziens, groet leon
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Re: Filanumus za.25 april 2020,Houten
Rot datum. Precies met bloemencorso hier. Dat betekend dat maar even op de beurs ben anders sta daarna uren in de file
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Uiteraard kom ik niet want mijn voorkeur heeft de papermoneyfair op 3 april. Daarnaast vieren wij op 25 april Koningsdag met Nederlanders die in Hongarije wonen.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
haha zo uiteraard is dat toch niet. Vorig jaar heb je daar toch gesproken Maar snap het wel hoor.
Groetjes,
Maarten
Vorig jaar was ik niet in Houten.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
O haha dan is het al weer langer geleden. Begin oud te worden
Laatste keer dat ik daar ben geweest was in 2015.
Het is vroeg dit jaar. Meestal is het halverwege in mei.
Maar ik ben het vorig jaar niet geweest, dus ik denk wel dat het weer eens tijd wordt...
Maar ik ben het vorig jaar niet geweest, dus ik denk wel dat het weer eens tijd wordt...
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Door omstandigheden de laatste paar keer gemist, maar deze keer ben ik weer van de partij
Ik zal er waarschijnlijk niet zijn deze keer. En dikke kans dat ie deze keer niet door gaat lijkt me...
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Papermoneyfair in Valkenburg ligt er al uit
Als 'ie doorgaat (en ik zou niet weten waarom niet) zal ik, denk ik, toch weer van de partij zijn. Al was het alleen maar om de verschillende handelaren weer eens te zien en te spreken. Men kent mij al aardig goed in de numismatische wereld is dat is voor mij alleen maar goed want daardoor kan ik heel soms een interessant stuk aan mijn verzameling toevoegen.
Voor wie het niet weet, ik verzamel in het bijzonder noodmunten van de tachtigjarige oorlog en munten van de Spaanse burgeroorlog. En uiteraard alles wat daarmee te maken heeft, boeken, artikelen, proefslagen, varianten, etc.
Gr.
Voor wie het niet weet, ik verzamel in het bijzonder noodmunten van de tachtigjarige oorlog en munten van de Spaanse burgeroorlog. En uiteraard alles wat daarmee te maken heeft, boeken, artikelen, proefslagen, varianten, etc.
Gr.
Als bijeenkomsten met meer dan 100 mensen verboden worden dan zou het van de organisator raadzaam zijn om alles bijtijds te cancelen, hoe spijtig dat dan ook is. Ik baal er van dat de papermoneyfair niet doorgaat maar ben wel blij dat iedereen bijtijds weet waar hij aan toe was. Ik ben wel bang dat het druk gaat worden bij internetveilingen die men live kan volgen.
-
- Donateur
leon voorn schreef: ↑02 mar 2020, 17:39 Hallo verzamelaars, t is weer bijna filanumus ,niet vergeten hoor,
Oei,uitstel of afstel,jammer maar veiligheid boven alles
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Vanwege de corona worden alle bijeenkomsten tot 1 juni verboden. Ik vrees dat Filanumis dit jaar niet door zal gaan.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
weet wel zeker he. Maar ja wel balen. Mag ach de muntjes blijven wel. Hou je aan de richtlijnen en hopen dat we elkaar weer goede gezondheid treffen.janssenfrank schreef: ↑23 mar 2020, 20:16 Vanwege de corona worden alle bijeenkomsten tot 1 juni verboden. Ik vrees dat Filanumis dit jaar niet door zal gaan.
Gr.
Maarten
L.s.,
Filanumis in Houten gaat in april 2020 definitief niet door. Ik heb het vandaag van een munthandelaar gehoord die er zou staan en dus al geïnformeerd was door de organisator. Jammer.
Gr.
Filanumis in Houten gaat in april 2020 definitief niet door. Ik heb het vandaag van een munthandelaar gehoord die er zou staan en dus al geïnformeerd was door de organisator. Jammer.
Gr.
Klopt: https://www.wbevenementen.eu/evenement/ ... is-houten/
Op zaterdag 24 april 2021 slaan handelaren uit de Filatelie en Numismatiek de handen ineen. Deze elfde editie (de editie 2020 werd eerder verboden door het corona virus) draagt de toepasselijke naam FILANUMIS 2021.
De meeste veilingbedrijven gaan gewoon door dus die verliezen geen geld. Dat is met de beurs in Houten wel effe wat anders, hè. Hoe dan ook, ik heb jullie hiervan op de hoogte gesteld. Weliswaar dus niet uit eerste hand maar goed genoeg lijkt mij.
Verder de site https://expohouten.nl/evenementen/filanumis-2/ geeft het ook aan: Filanumis 25 april 2020 09:30 - 16:00 geannuleerd
Gr.
Verder de site https://expohouten.nl/evenementen/filanumis-2/ geeft het ook aan: Filanumis 25 april 2020 09:30 - 16:00 geannuleerd
Gr.
Even het topic nagelopen en netjes gemaakt.
Het is inderdaad spijtig dat alles wordt afgelast, maar er komen ongetwijfeld nieuwe kansen!
Het is inderdaad spijtig dat alles wordt afgelast, maar er komen ongetwijfeld nieuwe kansen!