Yes ik ben van de partij. Het valt in mijn vrije weekend

Moderator: WBE
Yes ik ben van de partij. Het valt in mijn vrije weekend
JO3023 schreef: ↑20 okt 2018, 11:30Hallo leo voorn,leon voorn schreef: ↑23 sep 2018, 20:41 voor t eers t de 2ptas uit provincie leon gezien,38euri,helaas was ik al door mn budget heen....![]()
![]()
Ik ga voor je op zoek naar een 2 Ptas van het Consejo de Asturias y León. Die krijg je dan van mij tijdens de volgende beurs in Houten (in het voorjaar of najaar dat laat ik aan jouw over) cadeau.
Gr,
Tristán.
Hallo Leon,leon voorn schreef: ↑18 mar 2019, 22:45 Het zal de filanumus 2019 wel worden,dat ga ik ontzettend tof van jou vinden tristan![]()
Natuurlijk komt goed dan ben ik er ook.leon voorn schreef: ↑28 apr 2019, 08:51 Wow ziet er fantastisch uit!ik zal er ook zijn.wat verzamel jij,kan ik je ook wat geven,via pb is ok
Ik hoop dat het nog wat word met een meeting in het restaurant want rond 12 uur komt de lekkere trek ook om de hoek kijken![]()
Hoi Willem / Wouter,
Heb je gelijk in. Aangepast
Ik hoef er niets ervoor terug. Ik weet dat je lange tijd naar deze munt op zoek was en die krijg je nu van mij cadeau. Hoop dat je er veel plezier aan zult hebben.leon voorn schreef: ↑28 apr 2019, 08:51 Wow ziet er fantastisch uit!ik zal er ook zijn.wat verzamel jij,kan ik je ook wat geven,via pb is ok
Ik hoop dat het nog wat word met een meeting in het restaurant want rond 12 uur komt de lekkere trek ook om de hoek kijken![]()