Verzamelbeurs Gorssel 30 maart 2019
Moderator: WBE
Verzamelbeurs Gorssel 30 maart 2019
Op zaterdag 30 maart vindt er weer een verzamelbeurs plaats in sporthal "Het Trefpunt", Molenweg 53-55, 7213 XD Gorssel.
Munten - papiergeld - postzegels - ansichtkaarten
zie voor info: Trefpunt Gorssel
Munten - papiergeld - postzegels - ansichtkaarten
zie voor info: Trefpunt Gorssel
Re: Verzamelbeurs Gorssel 30 maart 2019
Is er op deze beurs een beetje aanbod qua munten?
Willem
Willem
dat is fietsbaar! Even kijken
Het is een kleine beurs, maar op op 23 februari waren er toch zo’n 5 à 6 aanbieders van munten met elk een groot aanbod: provinciaal (ook goud), koninkrijk en euro’s. Het bezoek vond ik wat tegenvallen, dus ik dacht een oproep kan geen kwaad. Deze beurs is hier overigens op elke laatste zaterdag vd maand.
Het wordt lekker weer, dus een fietstochtje wagen kan zeker wel even. En dan maar eens kijken of er ook bankbiljetten te vinden zijn (daar rept de site zelf namelijk niet expliciet over).
-
- Donateur
Bedankt voor het melden. Mocht ik een x in de buurt zijn dan zal ik zeker eens binnenwandelen.
----- Muntenverzamelaar sinds 2012! Het begin van een mooie nieuwe hobby -----
Op bankbiljetten heb ik niet gelet...
Op 27/4 gaat de beurs niet door (koningsdag)
Op 27/4 gaat de beurs niet door (koningsdag)
Even een ontbijtje en dan stap ik op t fietsje. Over een uurtje ben ik er!
Ontbijtje om 11:35? Heeft het nog wat opgeleverd en was de beurs wat?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Weekend he, uitslapen Ja ik heb wat leuke Griekjes en een serietje Ned Indië 1948 op de kop kunnen tikken. En wat praatjes gemaakt Maar het was niet heel druk verder. Zal me benieuwen of ze meer dan een man of 30 over de vloer gehad hebben heel de dag. Qua bezoekers.
En ik moest natuurlijk vooral het kruit drooghouden voor Valkenburg
En ik moest natuurlijk vooral het kruit drooghouden voor Valkenburg
Valt mee dat je dan nog geslaagd bent met papiergeld, meestal zijn het alleen munten.
Ik zie je over 2 weken.
Ik zie je over 2 weken.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Ach, eind april gaat het niet door, eind mei ben ik er zelf niet, eind juni heb ik vast geen geld want Valkenburg en Hilversum net geweest. Als ik eind juli weer eens kom kijken is het vroeg zat.
Overigens moet je wel 1,50 entree betalen als je geen lid bent van "De Verzamelaar". Maar dat staat nergens.
Overigens moet je wel 1,50 entree betalen als je geen lid bent van "De Verzamelaar". Maar dat staat nergens.
N.a.v. dit topic ben ik gisteren zelf eens gaan kijken op de verzamelbeurs in Gorssel en ik ben positief verrast door deze beurs. Het is inderdaad een kleine beurs maar er is wel een goed aanbod aan munten en over het algemeen ook voor nette prijzen Dat zie ik op de Muntmanifestatie wel eens anders...
Voor liefhebbers van provinciale munten is deze beurs zeker de moeite waard en er was keuze genoeg in alle prijsklassen. Verder was er ook voldoende aanbod aan Koninkrijksmunten. Het was er inderdaad niet druk en ik zal met mijn 41 jaar waarschijnlijk de jongste zijn geweest, maar dat deert niet. Ik heb er een leuk aantal munten kunnen kopen, zie het topic met nieuwe aanwinsten voor oktober en deze beurs ga ik zeker nog vaker bezoeken.
Voor liefhebbers van provinciale munten is deze beurs zeker de moeite waard en er was keuze genoeg in alle prijsklassen. Verder was er ook voldoende aanbod aan Koninkrijksmunten. Het was er inderdaad niet druk en ik zal met mijn 41 jaar waarschijnlijk de jongste zijn geweest, maar dat deert niet. Ik heb er een leuk aantal munten kunnen kopen, zie het topic met nieuwe aanwinsten voor oktober en deze beurs ga ik zeker nog vaker bezoeken.
ja ik ga beslist ook wel vaker hoor. Alleen de afgelopen maanden kwam het er steeds niet van. En binnenkort is het koud en glad en meh en smoesjes en zo Wie weet eind april weer of zo
Vraagje, overmorgen vind deze beurs plaats (26-11) is er op deze beurs een ruim aanbod van munten?
Willem
Willem