Papermoneyfair Valkenburg april 2019

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Papermoneyfair Valkenburg april 2019

Bericht door Ilosab »

Van 13 t/m 14 april is de grootste Europese papiergeldbeurs in Valkenburg (Lb.).
Zelfs ik zal acte de présence geven want ik vlieg 12 april van Budapest naar Eindhoven om vervolgens met de trein naar Valkenburg te reizen.
Ik weet dat Pietje Puk op 13 april aanwezig is maar, misschien tegen beter weten in, zijn er nog andere leden die deze beurs gaan bezoeken?

http://www.papermoney-maastricht.eu/
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Papermoneyfair Valkenburg september 2019

Bericht door Ilosab »

In september zal deze beurs weer plaatsvinden. Ik ga er niet heen want 1 x per jaar vind ik wel genoeg. April 2020 geef ik weer acte de presence.
In 2020 is het trouwens de laatste keer dat deze beurs in april en september in Valkenburg zal plaatsvinden. De gemeente heeft namelijk besloten dat De Polfermolen plat wordt gegooid en wat ervoor in de plaats komt weet niemand. De organisator heeft daarom besloten om een andere lokatie te zoeken en dat zijn de Brabanthallen in Den Bosch geworden vanaf april 2021. Normaliter vindt de beurs plaats in april en september maar september wordt gewijzigd in oktober en dat voor de komende 3 jaar.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Terug naar “Beurzen Nederland”