25 februari Papiergeld- en Muntenbeurs Rotterdam

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

WBE
Volledig lid
Volledig lid

25 februari Papiergeld- en Muntenbeurs Rotterdam

Bericht door WBE »

Advertentie MK Rotterdam.jpg
Zoals o.a bekend gemaakt in de Muntkoerier van januari (pagina 7), wordt op zondag 25 februari in het Airporthotel in Rotterdam een beurs georganiseerd en alleen voor verzamelaars van munten, penningen en papiergeld. De bestaande beurs van WB Evenementen wordt voor het eerst in samenwerking met IBNS Nederland georganiseerd. NB vroeger werd er in de kerk in Rotterdam al een bekende papiergeldbeurs georganiseerd.

Inmiddels hebben zich al heel wat IBNS-leden aangemeld voor een verkoopstand met papiergeld. Daarnaast is er een ruim aanbod van munten en penningen. De beurs is open 10-16 uur en de entree bedraagt 3 euro. IBNS-leden betalen 2 euro en bij het hotel is er volop gratis parkeergelegenheid. Bovendien is er een rechtstreekse busverbinding van/naar Rotterdam CS.

En als indicatie: het aantal verkoopstands is groter dan op de Holland Coinfair (volgende week).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
WBE
Volledig lid
Volledig lid

Re: 25 februari Papiergeld- en Muntenbeurs Rotterdam

Bericht door WBE »

Al heel wat IBNS leden hebben zich inmiddels aangemeld.

Sinds gisteren ook op de lijst een handelaar uit Italie (meer aanmeldingen verwacht)

Wouter
WBE
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door WBE »

Nu ook een Duitse papiergeldhandelaar voor deze beurs in Rotterdam vastgelegd.

Wacht nu nog op een definitieve bevestiging van een handelaar uit Frankrijk.

Beurs wordt steeds interessanter !

NB door het naastgelegen vliegveld ook een rechtstreekse busverbinding van/naar Rotterdam CS

groet Wouter
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door PietjePuk190 »

Ik ben er niet. Ik ben al maanden op water en brood budget aan het sparen voor Valkenburg :)
Patrickp_nl Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door Patrickp_nl »

Ik ben er zeker wel! Natuurlijk is Valkenburg interessant, maar deze beurs in Rotterdam belooft een goed alternatief, en ruim een uur minder reistijd. Ben benieuwd welke koopjes ik zal treffen!
Groet, Patrick Plomp. (Dit betreft een mening tenzij anders aangegeven)
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Zoals te verwachten ben ik er niet, mijn reistijd is een stukje langer. Ik hoop dit jaar naar Valkenburg te gaan maar dan in september want daarvoor gaan we nog 3 x op vakantie (NL, HU en YU) en nog een keer naar een huwelijk in NL.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Patrickp_nl Nederland
Senior lid
Senior lid

Ilosab schreef:...want daarvoor gaan we nog 3 x op vakantie (NL, HU en YU) en nog een keer naar een huwelijk in NL...
Ach en wee Alfred... We leven met je mee. Het levenspad van een rentenierende gepensioneerde emigrant is niet geplaveid met rozen :lollig:
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Patrickp_nl schreef:Ach en wee Alfred... We leven met je mee. Het levenspad van een rentenierende gepensioneerde emigrant is niet geplaveid met rozen :lollig:
Nee, met forinten, heb je trouwens een e-mail gestuurd.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Patrickp_nl Nederland
Senior lid
Senior lid

Ilosab schreef:...heb je trouwens een e-mail gestuurd.
Vragen en toevoegingen over/aan de catalogus (en mijn kennis van...) Nederlands papiergeld worden ALTIJD zeer gewaardeerd. Wederom dank!!!
WBE
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door WBE »

Interessant om te melden dat ook de Franse Munt- en Papiergeldhandelaar Romero uit Caen mee doet op de beurs in
Rotterdam. Dus wie wil vragen of zij zondag bepaald Frans materiaal kunnen meenemen kan hiervoor contact zoeken via

http://www.barbararomero.fr/fr

Tot zondag !

Wouter

Terug naar “Beurzen Nederland”