IBNS beurs Hilversum volgende week zondag!
Moderator: WBE
IBNS beurs Hilversum volgende week zondag!
Zondag 17 december is het weer zo ver, in het voor velen welbekende Amrath hotel Laapershoek in Hilversum. Als er wat minder sneeuw ligt dan nu, kom ik zeker Zit nog even te kijken of het zinvol is om ook wat ruilmateriaal mee te nemen. Wie weet Wie komt ook?
Re: IBNS beurs Hilversum volgende week zondag!
Ik heb smorgens eerst een andere afspraak, misschien dat ik daarna naar Hilversum doorrij
Ik niet, beetje te ver voor me.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Donateur
ik kom zeker,er is een hapje en een drankje tussen 12 en1 werd me verteld
ik zal wat ruilbiljetten meenemen voor als ik degene tref van hierboven mn naam is leon,nr 537
na 14;00 ben ik weer weg. ps;is pietje puk je echte naam?
ik zal wat ruilbiljetten meenemen voor als ik degene tref van hierboven mn naam is leon,nr 537
na 14;00 ben ik weer weg. ps;is pietje puk je echte naam?
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Eigenlijk heet ik Piet Puk, maar ik ben vrij klein van stuk snap je
Nee natuurlijk niet
Nee natuurlijk niet
Meh, code Oranje voor gladheid Ik ga er ook mijn leven niet voor wagen. Veel plezier allemaal en tot maart of zo?
-
- Donateur
dan geen biljetjes voor jou
collector of world coins and banknotes :thumb up:
In april is Valkenburg weer aan de beurt en de IBNS beurs zal waarschijnlijk juni zijn. Als je naar Valkenburg wilt gaan dan zou ik snel een kamer boeken want in die periode is ook de Amstel Gold race.PietjePuk190 schreef:Meh, code Oranje voor gladheid Ik ga er ook mijn leven niet voor wagen. Veel plezier allemaal en tot maart of zo?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Meh, toch maar wel gegaan uiteindelijk. Hoop te stellen gehad met de gladheid, dat wel. Maar het was te doen. En ik heb weer een paar mooie aanwinstsels kunnen scorenleon voorn schreef:dan geen biljetjes voor jou