PaperMoneyFair september 2017

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

PaperMoneyFair september 2017

Bericht door Ilosab »

Nu ik ruim 1½ jaar in Hongarije woon besef ik dat op het gebied van beurzen Hongarije niet veel (zeg maar niets) te bieden heeft. Op een markt zie je wat verdwaalde biljetten maar dat zijn de velen die in roulatie zijn geweest. Mijn nieuwe via internet gekochte aanwinsten komen wel binnen maar af en toe een beursje bezoeken zou niet verkeerd zijn. Mijn vrouw opperde de mogelijkheid om dan eens een keertje naar de PaperMoneyFair in Valkenburg te gaan. Dat was natuurlijk niet tegen dovemans oren gezegd dus eerst maar een verblijfadres gezocht en geboekt, vervolgens de vlucht naar Eindhoven geboekt, een parkeerplaats op vliegveld Budapest gereserveerd dus als alles goed gaat zal ik op 22 september in de loop van de ochtend (vlucht gaat om 6:25 uur) in Valkenburg arriveren, 23 september naar de beurs en de 24e vlieg ik om 17:30 uur weer terug naar Hongarije. Vanaf station Eindhoven vertrekt er om de 20 minuten een trein richting Valkenburg dus dat is ook een makkie. Ik heb niet zoveel nodig voor 2 dagen maar heb toch een koffer bij me zodat ik op vrijdag het nodige kan inslaan voor het thuisfront en dan moet men denken aan hagelslag, pindakaas, chocola, schenkstroop enz. De dag van vertrek nog een paar kilo kaas kopen. Aangezien er op dit forum niet veel papiergeldverzamelaars zijn reken ik er niet op dat ik daar iemand zal ontmoeten maar je weet maar nooit. Ik ben ook lid van een Duits forum en die staan daar met een eigen plek dus die zal ik wel bezoeken.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Re: PaperMoneyFair september 2017

Bericht door PietjePuk190 »

Ik zal er zijn hoor! :)
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Leuk, spreken we daar af. Het begint om 9 uur maar dan zit ik vast en zeker nog aan het ontbijt.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Ik kom vrijdagavond al naar het Parkhotel, met zwembad. Heb daar twee nachten geboekt. Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten! :thumb up:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik zit in Hotel 2000, tegen die tijd spreken we wel af.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Komt helemaal in orde :thumb up:

Terug naar “Beurzen Nederland”