Dat werkt eigenlijk best handig.
Nu heb ik op 5 januari wel een donatie gedaan en "munthunter" al op verschillende manieren gecontacteerd of bericht hierover via pb en mails maar ik krijg geen reactie van hem en ook mijn profiel word niet aangepast.LUC schreef: zo dus heb ik vandaag mijn eerste donatie gedaan, omdat dit forum zou blijven bestaan
Dat klopt, is zeker de moeite waardnumisfreund schreef:Als iemand ook goed duits lezen kann, is hij / zij hartelijk welkom in ons duits Münzenforum, het grootste muntenforum.
http://www.emuenzen.de
Hier kom je ook zonder donatie goed terecht. Ik ben daar lid en moderator.
Wij zijn altijd top-actueel ...
Tja, dan vraag ik me toch af wat er dan met het donatiegeld gedaan wordt.Willem schreef:Volgens mij is er van de beheerders haast nooit één online, zou hun wel sieren om jou tot donateur te maken, hebt er immers voor betaald.
Willem
Ga ik mijn Duits ook maar even bijspijkereneurofreak schreef:Dat klopt, is zeker de moeite waardnumisfreund schreef:Als iemand ook goed duits lezen kann, is hij / zij hartelijk welkom in ons duits Münzenforum, het grootste muntenforum.
http://www.emuenzen.de
Hier kom je ook zonder donatie goed terecht. Ik ben daar lid en moderator.
Wij zijn altijd top-actueel ...
Zie dat Jeroen gisteren nog online is geweest, dus lijkt me dat hij dat zo in orde kan makenWillem schreef:Volgens mij is er van de beheerders haast nooit één online, zou hun wel sieren om jou tot donateur te maken, hebt er immers voor betaald.
Willem
Dat klopt maar ik heb een storting gedaan via de rabo rekening, en dat moet blijkbaar enorm moeilijk zijn om dit te verifiëren en daarna moet de wil er nog zijn om mijn profiel aan te passen.sgtravel schreef:e dat Jeroen gisteren nog online is geweest, dus lijkt me dat hij dat zo in orde kan maken
Munthunter is gisteren op 14/02/2017 terug online geweest, dus hij heeft mijn PB-tje ontvangen maar doet niets.LUC schreef:ik heb gisteren terug een PB-tje gestuurd naar munthunter ( mijn laatste dan geef ik het op ).
Ik vind dat ik toch tenminstre het recht heb op een mail of pb-tje van munthunter dat mij een verklaring geeft waarom ik niet in aanmerking kom als donateur.Munthunter schreef:Overmaken via de bank kan ook:
IBAN rekeningnummer: NL64 RABO 0125 79 75 24
Ten name van J.C. Faas
Onder vermelding van: 'Donatie forum: -Je gebruikersnaam op het forum-*
Voor vragen kun je me altijd even een bericht sturen of hieronder een reactie geven.