Koevoets numismatics schreef:JO3023 schreef:Vandaag soms met de verkeerde been uit bed gestapt Koevoets numismatics?
Mijn excuses, het is niet mijn bedoeling om humeurig over te komen. Het zal de leeftijd zijn.

Geeft niets Koevoets numismatics, ik ben ook niet meer één van de jongste, maar heb het afgelopen jaar zoveel meegemaakt (mijn moeder overleden, mijn contract niet meer verlengt) dat ik soms denk dat de hele wereld gek is geworden om zich over trivialiteiten druk te maken. Er zijn serieuzere dingen waar ik mij druk over maak dan waar een munt precies thuis hoort. En ik ben oud genoeg (dus van de oudere generatie en niet de jongere generatie die werkelijk niets anders kan dan continue met hun mobiel te zitten spelen) om zelf na te gaan wat de indeling op dit forum is. Ik heb mij enkel en alleen bij het opvoeren van dit tema vergist.
Nico schreef:Op zich maakt het niet zoveel uit waar de munten van Mexico worden ingedeeld, maar nu stonden sommige bij Noord Amerika, en deze bij Zuid Amerika, dat is niet handig. Misschien passen ze wel beter bij Zuid Amerika, als voormalige Spaanse kolonie. Het merendeel van de munten in de rubriek Noord Amerika komen uit de USA, en een gedeelte uit Canada. Dat is ook een overzichtelijke indeling, VS en Canada bij elkaar, en de rest in een rubriek.
Nee, nee Nico. Aangezien Midden Amerika geen optie is zou ik toch deze munt onder Noord Amerika willen plaatsen. Daar hoort, vind ik, deze munt meer thuis dan onder Zuid Amerika.
Gr,
Tristán