2 EURO CC VERDRAG VAN ROME 2007 IN COINCARD
Moderators: numisfreund, euromunter
Re: 2 euro verdrag van Rome in coincard.
en ook weer met een vette vingerafdruk op de munt? dat ga je dan ook weer krijgen.
-
Dick
- Superlid

Nee dat gelukkig nog niet, maar wel jammer.neozion schreef:en ook weer met een vette vingerafdruk op de munt? dat ga je dan ook weer krijgen.
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Moet ik anders mijn zeer befaamde munthouder ervoor maken?Dick schreef:Nee dat gelukkig nog niet, maar wel jammer.neozion schreef:en ook weer met een vette vingerafdruk op de munt? dat ga je dan ook weer krijgen.
-
JohnA
Re: 2 EURO CC VERDRAG VAN ROME 2007 IN COINCARD
Bestel je toch nog een exemplaar en zet je deze op MP.
-
mukkes
Wat is eigenlijk de reden dat de KNM géén oplage cijfers meer bekend maakt
Of in ieder geval er zo geheimzinnig over doet
Of in ieder geval er zo geheimzinnig over doet
Waarschijnlijk vanwege t feit dat je je eigen munt kon laten inpakken...
altijd op zoek naar die ene munt
Compleet uitverkocht bij KNM, ze doen al 25/30 euro op ebay/marktplaats!JohnA schreef:Bestel je toch nog een exemplaar en zet je deze op MP.
-
LeandrosNumismatics
- Senior lid

heb deze gekocht op de holland coin fair ![[frog] froggy](./images/smilies/froggy.gif)
-
JohnA
Compleet uitverkocht?keeser schreef:Compleet uitverkocht bij KNM, ze doen al 25/30 euro op ebay/marktplaats!JohnA schreef:Bestel je toch nog een exemplaar en zet je deze op MP.
Kijk nog maar eens goed rond op de site...al enkele dagen gewoon te bestellen...
-
JohnA
Denk eerder vanwege het feit dat ze er nog wat bij hebben gemaakt/gaan maken...thomasa schreef:Waarschijnlijk vanwege t feit dat je je eigen munt kon laten inpakken...
-
JohnA
Sinds 18-2 00:00u weer uitverkocht....JohnA schreef:Compleet uitverkocht?keeser schreef:Compleet uitverkocht bij KNM, ze doen al 25/30 euro op ebay/marktplaats!JohnA schreef:Bestel je toch nog een exemplaar en zet je deze op MP.
Kijk nog maar eens goed rond op de site...al enkele dagen gewoon te bestellen...
-
jbeckers
- Volledig lid

Afgelopen zaterdag mijn 1e exemplaar ontvangen van de KNM, toppieJohnA schreef:Sinds 18-2 00:00u weer uitverkocht....
Groetjes,
Jan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door jbeckers op 18 feb 2013, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Vermelden ze het toch niet goed op hun Facebook-pagina (8 februari), beetje misleidend...JohnA schreef:Compleet uitverkocht?keeser schreef:Compleet uitverkocht bij KNM, ze doen al 25/30 euro op ebay/marktplaats!JohnA schreef:Bestel je toch nog een exemplaar en zet je deze op MP.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Nolster
- Volledig lid

Of ze zijn heel flauw bezig of dit is een partij die gereserveerd was voor de Holland Coin Fair maar daar niet helemaal verkocht is en daarom nu op de website aangeboden wordt.
Heeft iedereen hem al ontvangen? Heb hem namelijk gekocht op de dag dat die in de webshop stond maar tot op heden nog niets mogen ontvangen.. ![[froghmm] froghmmm](./images/smilies/frogunsure.gif)
-
euromunter
- Globale moderator

Heb de coincard ook nog niet ontvangen. Wilde deze ook niet bestellen, maar toen ik de abdicatieset besteld, kon ik het niet nalaten.
Deze set wordt vanaf volgende week uitgeleverd, maar door de drukte bij de KNM waarschijnlijk wel wat later. Gewoon geduld hebben, komt vanzelf
Groeten Paul
Deze set wordt vanaf volgende week uitgeleverd, maar door de drukte bij de KNM waarschijnlijk wel wat later. Gewoon geduld hebben, komt vanzelf
Groeten Paul
-
Nolster
- Volledig lid

Hier is de munt inderdaad ook nog niet binnen.
-
mukkes
Ik heb hem ook binnen en tevens nog een paar extra bij een Rotterdamse zaak besteld á 10,95 euro.
Ik kwam de straat in rijden en zag direct dat ie binnen was..
De brievenbus was trouwens lang niet vol...

-
Klokkestein
- Donateur

Leuk ik heb ook zo’n buiten brievenbus waar af en toe dingen uitsteken of de klep open staat en het regent$and€r schreef:Ik kwam de straat in rijden en zag direct dat ie binnen was..![]()
![]()
Mijn coincard werd geleverd in een blanco wit kartonnen enveloppe, zat er bij jou ook je proofmunt (€ 2) bij?
Mvg,
Hans
Nee, ik had nog zo'n 'mooi' coincard verzamelmapje mee besteld..Klokkestein schreef: Leuk ik heb ook zo’n buiten brievenbus waar af en toe dingen uitsteken of de klep open staat en het regent!
Mijn coincard werd geleverd in een blanco wit kartonnen enveloppe, zat er bij jou ook je proofmunt (€ 2) bij?
Mvg,
Hans
Die heb ik ooit ook eens bij de knm gekocht. was er niet echt over te spreken. de vellen zijn erg slap.$and€r schreef:Nee, ik had nog zo'n 'mooi' coincard verzamelmapje mee besteld..Klokkestein schreef: Leuk ik heb ook zo’n buiten brievenbus waar af en toe dingen uitsteken of de klep open staat en het regent!
Mvg,
Hans
Ben een tijd geleden overgegaan op de telecard serie van importa met een populair album. Dat bevalt me beter dan de knm versie.
Maar,,,, een leuk album is die van knm verder wel.

-
JohnA
Had afgelopen zaterdag twee keer de munt besteld (waren toen weer even bestelbaar). Vandaag al binnen.mukkes schreef:Ik heb hem ook binnen en tevens nog een paar extra bij een Rotterdamse zaak besteld á 10,95 euro.
Overigens twee losse bestellingen maar geleverd in een enkele enveloppe. KNM verdient weer eens lekker op de verzendkosten
Dit is mijn 2de mapje al, de eerste is vol na de nieuwe dubbelkop... Ik wil het 'orgineel' KNM houden, had 't geluk voordat ik met verzamelen begon, toch de eerste coincards tegen uitgifte prijs had besteld omdat het mij wel aardig leek om wat Nederlandse herdenkingsmunten in een kartonnetje te bezitten.. Nu had ik zoiets van, het mapje is niet populair, mogelijk over een jaar of 10, 20 opeens wel..neozion schreef:Die heb ik ooit ook eens bij de knm gekocht. was er niet echt over te spreken. de vellen zijn erg slap.$and€r schreef: Nee, ik had nog zo'n 'mooi' coincard verzamelmapje mee besteld..
Ben een tijd geleden overgegaan op de telecard serie van importa met een populair album. Dat bevalt me beter dan de knm versie.
Maar,,,, een leuk album is die van knm verder wel.
-
Nolster
- Volledig lid

Heb jij je munten van die Rotterdamse zaak ontvangen dan? Neem aan dat het van Mastrigt is waar je ze besteld hebt. Ik heb in ieder geval net mijn geld terug gestort gekregen omdat ze te weinig munten hebben ontvangen. Beetje vreemd dat er stond dat er 45 in voorraad waren toen ik ze bestelde.mukkes schreef:Ik heb hem ook binnen en tevens nog een paar extra bij een Rotterdamse zaak besteld á 10,95 euro.