Veiling Alfred op Marktplaats

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Veiling Alfred op Marktplaats

Bericht door Ilosab » 01 dec 2015, 16:42

Forumleden,

Na de verkoop van mijn verzameling 2€ CC munten heb ik het restant v.w.b. Monaco, San Marino en Vaticaanstad op Marktplaats gezet. Het gaat goed met de biedingen maar voor de nieuwsgierigen onder de leden hierbij de link: http://www.marktplaats.nl/verkopers/11497001.html
De advertenties blijven staan tot zaterdag 5 december 18:00 uur. Degene die dan het hoogste bod heeft en wat voor mij aantrekkelijk is die kan de munt(en) overnemen.

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Re: Veiling Alfred op Marktplaats

Bericht door Palmbird » 01 dec 2015, 18:21

Jammer dat u stopt,je had mooie verzameling zo te zien.Iedereen heeft natuurlijk de vrijheid om te doen wat hij wil op dat gebied.
Veel succes met de verkoop.
West -Vlaamse verzamelaar van euromunten en ook wel wat wereldmunten.Groeten Eddy.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 01 dec 2015, 19:06

Ik had zeker een aardige verzameling bij elkaar gebracht, zoveel munten miste ik niet en dat voor een bijverzameling. Mijn belangrijkste verzamelgebied is papiergeld van Nederland en Hongarije. Ik was het gewoon zat dat een aantal landen een dusdanig aantal munten uitbrengt dat de prijzen schandalig hoog worden. Ik wil niet zeggen dat ik de verzameling compleet zou kunnen krijgen maar het moet wel leuk blijven. Bijkomstigheid is dat ik over 5 weken naar Hongarije zal emigreren en dan zou ik de nieuwe aanwinsten daar naartoe moeten sturen. PostNL is slecht maar Magyar Posta kan er ook wat van. In de loop der jaren veel verstuurd en toch aardig wat verdwenen waaronder doodgewone foto's.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 06 dec 2015, 15:36

De veiling is zaterdag gestopt en heeft aardig wat opgeleverd, ik ben in ieder geval tevreden. En leuk dat 2 forumleden ook wat hebben kunnen bemachtigen, doet me deugd. PostNL gaat weer wat verdienen komende week.

Alfred

Terug naar “Veilingen”