Social Media

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

MPO Nederland
Lid
Lid

Social Media

Bericht door MPO » 02 apr 2012, 15:14

MPO is tegenwooridg ook te vinden op de Social Media. Alle nieuwtjes worden daar vermeldt.

Op Twitter kan je ons vinden onder @MPO13
Op Facebook kun je ons "liken" , maar ben er nog niet helemaal achter welke link ik dan neer moet zetten... Misschien deze maar helemaal zeker is dat dus niet. https://www.facebook.com/www.mpo.nl
MPO. inkoop - verkoop - taxatie- veilingen - beurzen. www.mpo.nl 030-6063944

Griphus Nederland
Senior lid
Senior lid

Re: Social Media

Bericht door Griphus » 02 apr 2012, 15:21

Deze link werkt goed, heb ook maar even gelijk 'geliked' :lach:
Verzamelt:
-coincards van Nederland (Geen eerste dag uitgiftes/bijzondere BU-kwaliteit (m.u.v. 2 euro's)) [compleet]
-coincards vaticaanstad [compleet]
-gemeenschappelijke 2 euro uitgiftes in UNC (VvR, EMU, TJE) [compleet]
-1set/land [compleet m.u.v. Monaco, Andorra]
-1set/bezocht land [UK, HU, 'CA']

MPO Nederland
Lid
Lid

Bericht door MPO » 02 apr 2012, 15:38

Herman,

Dat komt om dat komende veiling nog niet klaar is. Wij zijn momenteel druk bezig om alle spullen te verkavelen.
De verwachting is dat de volgende catalogus rond 20 april online zal staan.

De papieren versie komt ongeveer 2 weken later op de bus.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 02 apr 2012, 15:49

Ja hoor, geen problemen met de link, werkt goed.
@Herman: Ik ben benieuwd naar de kavels papiergeld van de MPO, kan niet wachten tot e.e.a. online staat. Ik kijk alweer uit naar de papieren versie van de catalogus. Ik vind dat geweldig om dat op je gemak door te lezen en te bekijken. Ik weet niet of er voor mij wat in de aanbieding is maar online meebieden kan altijd interessant zijn. En misschien ga ik er wel heen als er veel kampgeld wordt aangeboden maar ik had al begrepen dat het niet het geval zal zijn. Ik heb ook wat kavels ingebracht maar daar zul je wel niet op bieden want dat is Koninkrijksgeld Nederland. Ik heb alles ingebracht en zal wel zien wat het wordt. Ik deed er niets meer mee, zocht zelfs niet meer naar ontbrekenden. Ik ben helemaal op het papiergeld cq. kampgeld overgegaan met als bijverzameling de 2 euro CC munten.

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 02 apr 2012, 16:58

Wordt er ook aan het logo gewerkt van MPO? Ik zie dat deze uit het avatar is verdwenen. Ik linkte ook naar deze avatarafbeelding ion de MPO agenda events, dus die is ook weg.

Verder goed nieuws om te zien dat MPO bezig is om zichzelf sterk op de kaart te krijgen! Ga zo door en fijn dat we hier op de hoogte worden gebracht.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

MPO Nederland
Lid
Lid

Bericht door MPO » 02 apr 2012, 18:57

Munthunter schreef:Wordt er ook aan het logo gewerkt van MPO? Ik zie dat deze uit het avatar is verdwenen. Ik linkte ook naar deze avatarafbeelding ion de MPO agenda events, dus die is ook weg.

Verder goed nieuws om te zien dat MPO bezig is om zichzelf sterk op de kaart te krijgen! Ga zo door en fijn dat we hier op de hoogte worden gebracht.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter

Nee wij veranderen ons logo niet. Althans de komende tijd niet, misschien ooit in de toekomst nog eens.
Maar ik zie ons logo gewoon nog en we hebben niks veranderd. Missen wij iets?

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 02 apr 2012, 22:11

Nee ik ben bang dat het dan ligt aan de (bagger) leenlaptop die ik onder mijn hoed eheb genomen nadat men mijn eigen laptop 'vakkundig' heeft weten te slopen...

Ik kijk wel een keer op een andere PC of het daar wel in orde is, ik bedoel ook de avatar hier op het forum, rechts van ieder bericht van MPO. Daar zie ik nu een rood kruisje.

Gr. Jeroen

maarten89 Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door maarten89 » 03 apr 2012, 12:14

Vind ik leuk :lollig:
Spaart: Duiten ( in het bijzonder Gelderland) en wereld munten in het bijzonder Sri Lanka en Zwitserland

Martin
Senior lid
Senior lid

Bericht door Martin » 03 apr 2012, 18:55

Munthunter schreef:Nee ik ben bang dat het dan ligt aan de (bagger) leenlaptop die ik onder mijn hoed eheb genomen nadat men mijn eigen laptop 'vakkundig' heeft weten te slopen...

Ik kijk wel een keer op een andere PC of het daar wel in orde is, ik bedoel ook de avatar hier op het forum, rechts van ieder bericht van MPO. Daar zie ik nu een rood kruisje.

Gr. Jeroen
Ach ja, wat is een avator nu helemaal... Als de rest het wel doet kun je daar mee leven :angel:
Ook op mijn computer is er zo'n rood kruisje te zien bij die avator van de MPO. Ook 'afbeelding weergeven' levert niks op. Maar voor de rest zijn alle catoonplaatjes nog wel te zien, dus ik denk wel dat de oorzaak daarvan bij hun ligt.

marvin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 03 apr 2012, 18:58

Martin schreef: Ook op mijn computer is er zo'n rood kruisje te zien bij die avator van de MPO. Ook 'afbeelding weergeven' levert niks op. Maar voor de rest zijn alle catoonplaatjes nog wel te zien, dus ik denk wel dat de oorzaak daarvan bij hun ligt.

marvin
Neen het heeft te maken met een verouderde versie van Internet Explorer, de nieuwste doet het goed en natuurlijk alle anderen ook, IE blijft een vreemde browser... Maar ja momenteel heb ik niet al te veel keus.

Gr. Jeroen

Martin
Senior lid
Senior lid

Bericht door Martin » 03 apr 2012, 19:06

Ik heb alle keus, maar die ouwe doet het goed... behalve die ene sticker dan naar het schijnt. Nieuwere versies is net zoiets als google chrome... Ik heb die geprobeerd maar zit nu gelukkig weer terug bij de oude die heel wat minder schreeuwerig is.
Niet elke vernieuwing is een verbetering; kijk alleen maar naar de Euro :gniffel: !

marvin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 03 apr 2012, 19:57

Herman schreef:Ha Alfred Je weet het ik ben van de papiertjes, oftewel bankbiljetjes. Mijn echtgenote is wel doende met het metaal verzamelen. Dus ben je bijna helemaal overstag gegaan, om meer van die fantastische mooie bankbiljetjes, waarop veel te bekijken valt, als hoofdverzamelgebied te vergaren? :thumb up: :lach: Herman
Herman,

Ja, hoofdactiviteit is papiergeld. Kampgeld WO I & WO II inclusief biljetten Allied Militairy Authorities, British Armed Forces WO II / Papiergeld Nederland en Overzeese Gebiedsdelen / Papiergeld Hongarije / Papiergeld Wereld d.w.z. van ieder (ex) land 1 biljet.
V.w.b. de munten is het alleen nog maar de euromunten t.w. 1 set per land m.u.v. Nederland waarvan ik ieder jaar heb / Coincards Nederland / 2 euro CC munten.
De collectie Koninkrijk Nederland heb ik bij de MPO gedeponeerd om te laten veilen. Ik had het zelf natuurlijk ook kunnen verkopen maar a) daar heb ik geen tijd voor en b) ik heb altijd goede ervaringen met de MPO. De beurzen zijn altijd goed georganiseerd, één keer naar een veiling geweest en dat was geweldig en één keer een collega geadviseerd om een erfenis bij de MPO te laten veilen en dat is perfect afgehandeld. Ik betrapte mezelf erop dat ik met die verzameling helemaal niets meer deed. Zocht ook niet meer naar ontbrekende munten o.i.d. en dan ligt het alleen maar in de weg. Kan ik het beter verkopen en voor de opbrengst weer papiergeld aanschaffen.

Jeroen, het logo van de MPO kan ik gewoon zien, geen probleem. Zit je nu nog steeds met die koffiemolen?

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Robin
Moderator
Moderator

Bericht door Robin » 03 apr 2012, 20:15

Ilosab schreef:
Herman schreef:Ha Alfred Je weet het ik ben van de papiertjes, oftewel bankbiljetjes. Mijn echtgenote is wel doende met het metaal verzamelen. Dus ben je bijna helemaal overstag gegaan, om meer van die fantastische mooie bankbiljetjes, waarop veel te bekijken valt, als hoofdverzamelgebied te vergaren? :thumb up: :lach: Herman
Herman,

Ja, hoofdactiviteit is papiergeld. Kampgeld WO I & WO II inclusief biljetten Allied Militairy Authorities, British Armed Forces WO II / Papiergeld Nederland en Overzeese Gebiedsdelen / Papiergeld Hongarije / Papiergeld Wereld d.w.z. van ieder (ex) land 1 biljet.
V.w.b. de munten is het alleen nog maar de euromunten t.w. 1 set per land m.u.v. Nederland waarvan ik ieder jaar heb / Coincards Nederland / 2 euro CC munten.
De collectie Koninkrijk Nederland heb ik bij de MPO gedeponeerd om te laten veilen. Ik had het zelf natuurlijk ook kunnen verkopen maar a) daar heb ik geen tijd voor en b) ik heb altijd goede ervaringen met de MPO. De beurzen zijn altijd goed georganiseerd, één keer naar een veiling geweest en dat was geweldig en één keer een collega geadviseerd om een erfenis bij de MPO te laten veilen en dat is perfect afgehandeld. Ik betrapte mezelf erop dat ik met die verzameling helemaal niets meer deed. Zocht ook niet meer naar ontbrekende munten o.i.d. en dan ligt het alleen maar in de weg. Kan ik het beter verkopen en voor de opbrengst weer papiergeld aanschaffen.

Jeroen, het logo van de MPO kan ik gewoon zien, geen probleem. Zit je nu nog steeds met die koffiemolen?

Gr. Alfred
Ga je je koninkrijk veilen???
Dat hoor ik voor het eerst!...

Groet, Robin
1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..

Terug naar “Veilingen”