Veilinghuis Numis.be

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Re: Veilinghuis Numis.be

Bericht door Jan W » 09 nov 2013, 20:17

Ilosab schreef:Eens komt er een goedkopere aanbieding, soms lang wachten maar het is tot op heden altijd nog uitgekomen, op één na dan.
Alfred, je maakt me nieuwsgierig... welke was die ene?

Zelf maak ik ook een lijstje maar het valt me de laatste tijd op dat mijn prijzen niet altijd meer de geldende prijzen lijken te zijn.... :knipoog:

Maar je hebt helemaal gelijk, soms laat ik munten lopen en kom ik later een soms nog mooier exemplaar tegen voor minder. En soms laat ik een munt lopen op een veiling of Ebay en kom er later achter dat die munt duur leek maar het eigenlijk niet (meer) was. :oops:

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Veilinghuis Numis.be

Bericht door Ilosab » 09 nov 2013, 20:25

Die ene is het 5 Forint 1881 biljet uit Hongarije. Op de één of andere manier lukt het me steeds niet om die te krijgen op welke veiling dan ook.
Het is inderdaad vreemd dat je jezelf weer moest registreren op v/h Numis. Inmiddels is het geaccepteerd. Ik vraag me af of ik ga bieden, ik heb het één en ander bekeken qua biljetten en die zijn behoorlijk duurder geworden. Het zal voor de munten niet anders zijn.

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Terug naar “Veilingen”