I.v.m. een Grivnagozer oplaadperiode deze quiz.

Hier worden de vragen van onder andere de forumquiz gesteld. Doe ook mee en beantwoord de laatst gestelde vraag. In deze rubriek vindt je ook andere vragen en polls.

Moderator: $and€r

grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door grivnagozer » 11 jul 2010, 20:52

een mooie vraag met diverse reacties! Mijn complimenten als beheerder van de Forumquiz. Alle lof.
tja..

koiboyke
Moderator
Moderator

Bericht door koiboyke » 11 jul 2010, 23:48

Hallo gerardo
Allereerst, een mooie vraag daar het niet echt mijn verzamelgebied is.
Ik heb ook mijn antwoord diverse malen aangepast.
Dit naar wat zoekwerk op internet en de muntenalmanak.
Het was dan ook een leuke en boeiende vraag die ik voledig heb gevolg.
Ik zal je antwoord nog ff langs mijn antwoorden leggen en het zaakje bestuderen.

gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.

Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944

grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door grivnagozer » 12 jul 2010, 10:38

En daartoe ben ik ook met de forumquiz begonnen. We zitten nu bij vraag 93, nog 7 en de 100 is ook weer bereikt. Het wordt zodoende ook een encyclopedie van numismatische wetenswaardigheden.
tja..

Londoh
† in memoriam †

Re: I.v.m. een Grivnagozer oplaadperiode deze quiz.

Bericht door Londoh » 15 okt 2010, 18:42

Herman schreef: P.S. dat alles gaat Lon daar in die hitte missen, weet ik heel zeker. :| :wink:
Hi Herman,

Ik weet niet waar je het over hebt, wat jij verteld is een jeugdherinnering, ik heb sinds 1989 geen winter meer meegemaakt. In 2002 ben ik drie weekies hiero geweest om “Kerst” te vieren. Katten in Indonesië spinnen niet want ze zijn altijd krols en de katers vechten op de daken. Door de hitte zijn de lieve vrouwtjes ook vaak krols. Het enige dat knappert is de houtskool waar de saté op geroosterd wordt of nasi goreng op gebakken. Dat is lekker, nasi goreng op houtskool gebakken.
Helaas is Londoh overleden, na een kort ziekbed, op 16 februari 2011.

Terug naar “Forumquiz en andere wedstrijdjes”