muntenwinkeltje.nl

Plaats hier een bericht om een munten- en bankbiljettenhandelaren te promoten.
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Collectcoins
Senior lid
Senior lid

muntenwinkeltje.nl

Bericht door Collectcoins » 20 okt 2010, 22:29

wie heeft ervaring met deze webwinkel?
en kloppen de kwaliteiten van de munten die erbij staan (pr, fdc, etc.)?

http://www.muntenwinkeltje.nl

alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Munthunter op 21 okt 2010, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Toevoegen link naar website
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!

N1ck Nederland
Senior lid
Senior lid

Re: muntenwinkeltje.nl

Bericht door N1ck » 21 okt 2010, 11:15

Ik heb hier wel eens iets besteld, aantal munten van Curacao. Ik ben niet echt thuis in graderingen maar volgens mij klopten de munten aardig met de afbeeldingen.

Ze hebben ook ebay:
http://shop.ebay.nl/muntenwinkeltje/m.h ... ksid=p3686

99,2% positieve feedback.
Wat de gek er voor geeft.

Daniël
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël » 24 okt 2010, 10:34

Herman schreef:Ik ben daar altijd heel direct in.
Bestel gewoon eens iets en kijk of alles klopt, wat je normaal mag verwachten van een bedrijf.
Ervaringen van een ander leg ik altijd naast mij neer, simpel om het feit dat ervaringen persoonlijk zijn.
Ook de oogjes van de een, zijn niet de oogjes van de ander. :)

Herman
Precies, gewoon eens iets bestellen en kijken hoe het gaat, en de 2e keer als alles goed gaat een grotere bestelling overwegen.

Kingz
Senior lid
Senior lid

Bericht door Kingz » 24 okt 2010, 18:19

Ik ben het met bovenstaande reacties eens, maar als ik eerlijk ben over je vraag wat ik vind van de kwaliteiten...
Als ik puur kijk naar de website, vind ik hun gradaties van de kwaliteit behoorlijk royaal genomen bij veel munten.!
Nu ben ik daar zelf ook eens 1 keer op aan gesproken hier op het forum, dus in hoeverre je het van mij moet aan nemen weet ik dan niet :lol:
Maar ik kan later vanavond wel wat voorbeelden plaatsen, waar ik van vind dat het toch niet helemaal klopt.. Vind hun foto's ook niet altijd heel duidelijk
Heb een aantal keren getwijfeld om er te bestellen, maar iedere keer de munt op ebay e.d. goedkoper gevonden.
Ben iig wel benieuwd als je daar iets besteld en ontvangen hebt, laat het dan even zien hier :D
Society is like a cup of coffee, you gotta keep it stirred... otherwise the scum ends on top!

Terug naar “Munten- en bankbiljettenhandelaren”