Hallo mede verzamelaars

Plaats hier berichten over boordgeld, plantagegeld, inrichtingsgeld en schoolgeld. Schoolgeld was om mee te leren/oefenen.

Moderators: koenmunten, Arjena3

Edwinplantagetokens Indonesia
Aankomend lid
Aankomend lid

Hallo mede verzamelaars

Bericht door Edwinplantagetokens » 11 sep 2019, 16:24

Hoi Allemaal. Bij dezen wilde ik mijzelf voorstellen. Mijn naam is Edwin en ik verzamel plantage tokens. Ik ben een beginnend verzamelaar en dus nog in opleiding betreffende plantage tokens. Dankzij Koenmunten ben ik hier beland :slotje: Mijn dank hiervoor.

Ik verzamel alleen plantage tokens uit Ned-Indie. Indien er medeverzamelaars zijn die dubble tokens bezitten of je wilt ervan af dan houd ik mij altijd aanbevolen. Niet aan Koenmunten verkopen want die heeft er genoeg :hahaha: Nou dat was het voor vandaag. Groet Edwinplantagetokens

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Re: Hallo mede verzamelaars

Bericht door koenmunten » 11 sep 2019, 16:44

Hallo Edwin,

Welkom op dit mooie muntenforum. Leuk dat je de weg naar dit forum gevonden hebt.
De wereld van plantagegeldverzamelaars is een erg klein wereldje en ik houd mijn ogen voor je open m.b.t. nieuwe plantage tokens voor je verzameling.
We hebben ook een topic waar je mooie nieuwe aanwinsten kunt laten zien. En dat kan qua plantagegeld ook in dit topic. Dus mocht je eens iets leuks hebben om te showen laat het zien en wie weet kunnen we het groepje plantagegeldverzamelaars nog wel iets groter krijgen :-)
Leuk om je in Yogyakarta even in het wild ontmoet te hebben en tot ziens weer.

Groeten Koenmunten
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoule EK 2016

Ik ben op zoek naar plantagegeld !!!
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl

Adriaan Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Re: Hallo mede verzamelaars

Bericht door Adriaan » 12 sep 2019, 06:42

Welkom op dit forum!

Terug naar “Boordgeld, plantagegeld, inrichtingsgeld, schoolgeld, gevangenisgeld”