wat is de volgende "test"?
of ga je nog iets knutsellen voor ons.....
Waar de veilingbiljetten al niet goed voor zijnHerman schreef:En dan hier het resultaat.
Voor diegenen die ook hun biljetten in de testbleek gaan plaatsen, nog het volgende.
De droogperiode was 30 minuten op de kachel op een stukje zilverpapier uitgelegd,.
Het biljet is niet gestreken en heeft zijn structuur behouden, het voelt gewoon als bankpapier aan.
Op de gebruikte middelen rust geen licentie, of enige andere vorm van exclusiviteit.
Dus ga gerust uw gang. Wel met dien verstande, dat ik geen verantwoordelijkheid neem voor het verdwijnen
van stempels of andere toevoegingen gedaan op uw bankpapier
![]()
Herman
Haha! Hij staat je perfect!!Herman schreef:En voila ik gebruik deze avatar, deze hulp kan ik niet afslaan. Perfect!!![]()
Herman
Haha! Het was ons een waar genoegen! Gefeliciteerd met je 1100e bericht trouwensHerman schreef:Mensen, Ik ben ermee vereerd![]()
Herman
Niet mis ! Ga ook eens mijne avatar vernieuwenGible schreef:Nou dan heb ik de perfecte oplossing! LOL!
Ik heb geprobeerd iets voor je te makenAernout schreef:Niet mis ! Ga ook eens mijne avatar vernieuwenGible schreef:Nou dan heb ik de perfecte oplossing! LOL!
![]()
Met deze ga ik het eens wagen.
mvg,
Aernout
Gible schreef: Ik heb geprobeerd iets voor je te maken
Ach als we dan toch bezig zijn.koiboyke schreef:Als iemand zich geroepen voelt??
Ik zou ook wel een nieuwe avater willen.
Maar mijn kennis met programma,s is denk ik net zo veel als de kennis van Alf met computers![]()
Mischien iets met een prachtige koi en met natuurlijk munten.
Laat jullie fantasie maar de vrije loop.
Ben benieuwd.
Gr Mark
Zeer graag gedaankoiboyke schreef:Hulde aan Gible
ThANKS