metaaldetectie

Plaats hier algemene informatie over metaaldetectie. Heb je leuke tips? Een zoekverhaal, Een vraag? Dat kan hier...

Moderator: koiboyke

JHG Coins Nederland
Senior lid
Senior lid

metaaldetectie

Bericht door JHG Coins » 09 sep 2009, 10:25

Hallo mensen,

het lijkt mij een keer leuk om met een metaaldetector te gaan zoeken naar "verborgen schatten" maar hoe begin je hier mee? Zijn er misschien verenigingen waarbij je een keer mee kunt lopen? Of moet je gewoon zelf aan de slag gaan? Ik vind het persoonlijk nogal jammer om een metaaldetector aan te schaffen en er dan vervolgens achter te komen dat je er niets aan vind of dat je nooit iets vind omdat je op de verkeerde plekken zoekt! Tips?

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 09 sep 2009, 13:40

Hoi Tasu,

Ik zoek zelf ook met een metaaldetector en heb al diverse keren mensen mee genomen op zoektochten die wel interesse hadden.

Moet er wel bij vertellen dat ze ALLEMAAL enthousiast zijn gaan zoeken en inmiddels verslaafd zijn.

Ga eens kijken op www.detecties.com/dc (daarna bovenste link aanklikken). Dit is een metaaldetectorforum en hier zijn vast wel mensen bij jou in de buurt die je een keertje onder hun hoede willen nemen. Ook kun je daar terecht met vragen over welke detector, plekken vinden waar je kunt zoeken en hoe je toestemming vraagt aan de grondeigenaar (héél erg belangrijk).

Misschien is er op dit forum ook wel een detectorzoeker uit de omgeving van Delden actief, maar op het andere forum wemelt het van de detectorfanaten.

Ps. Ook terug komen op dit forum hé? :wink:

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Terug naar “Metaaldetectie algemeen”