selectie bij weergeven ongelezen berichten

Heb je hulp nodig omdat je iets niet voor elkaar krijgt op het forum? Plaats hier een bericht en leg uit wat er niet lukt.
llinde Nederland
Superlid
Superlid

selectie bij weergeven ongelezen berichten

Bericht door llinde » 24 mar 2010, 18:52

Hoi,

Ik wil graag iedere keer dat ik het forum bezoek zien welke berichten nieuw zijn.
Tot de forumveiling verscheen had ik daar geen enkel probleem mee en gaf de functie "Berichten sinds laatste bezoek bekijken" een keurig overzichtelijk lijstje van wat nieuw was, zodat in één oogopslag te zien was of er iets interessants was.
Nu met de "forumveiling" en "forumveiling archief" erbij is dat een stuk onoverzichtelijker en is het merendeel totaal niet interessant om te bekijken als je niet op zoek bent naar iets om te kopen.
Is er ook een mogelijkheid om bij het zoeken naar nieuwe berichten, deze veiling categoriën uit te sluiten?

Luit

Grijsaard
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Grijsaard » 24 mar 2010, 19:32

Hoi Luit,

Ik ben blij met je kritiek en weet persoonlijk niet of dit mogelijk is. Misschien kan je munthunter persoonlijk ook nog even middels een pb op de hoogte stellen van de vraag in dit topic. Ik ben benieuwd naar het antwoord.

Groeten,
Grijsaard (Moderator Forumveiling)

voskeman
Superlid
Superlid

Bericht door voskeman » 24 mar 2010, 19:34

Hoe zoek jij dan? Is het bij jou niet mogelijk om die over te slaan?
http://voskemanscollection.punt.nl/

llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde » 24 mar 2010, 19:49

voskeman schreef:Hoe zoek jij dan? Is het bij jou niet mogelijk om die over te slaan?
Ik zoek met de link ""Berichten sinds laatste bezoek bekijken" rechts bovenaan het startscherm.
Toen ik vanmiddag deze link gebruikte, gaf hij sinds gisteravond al ruim 60 zoekresultaten, waarvan 50 betrekking hebben op de forumveilingen.
Natuurlijk hoef ik de inhoud van deze berichten niet te bekijken, maar op het lijstje met 60 titels, sneeuwen de andere berichten behoorlijk onder en zijn dus niet meer in één oogopslag te herkennen.
Ik heb op zich helemaal niets tegen de forumveilingen, maar zat me gewoon af te vragen of ze uit te sluiten zijn in deze functie.

Luit

voskeman
Superlid
Superlid

Bericht door voskeman » 24 mar 2010, 21:55

Ik ga dat ook eens zo doen , dan lijkt mij ook wel dat de andere berichten onder sneeuwen.

Ik ga direkt naar het geheel en scrol naar beneden, het geen waar dan intressante zaken bij kunnen staan, klik ik aan.
Maar bij mij is het ook wel dat ik graag met alles mee doe, dus heb daar dan ook geen last van.
http://voskemanscollection.punt.nl/

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 25 mar 2010, 15:22

Ik ga dit even uitzoeken Luit!

ik heb Eric (Grivnagozer) wel gevraagd om iets minder veel te adverteren. Ook voor andere leden die misschien 1 kavel veilen is het lastig om hun waar aan te prijzen in een dicht begroeid bod met andere items...

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

JHG Coins Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door JHG Coins » 25 mar 2010, 15:25

Misschien dat je de veiling nog op kunt delen in een biljetten en munten gedeelte?

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 26 mar 2010, 12:24

Helaas gaat dat niet de veiling is al een subforum en een subforum in een subforum gaat niet.

Wel kun je bovenin het forum (klik op 'forumveiling') geheel bovenaan de topiclijst de link 'alle onderwerpen als gelezen markeren'. In je lijst die je aanklikt bij het eerstvolgende bezoek 'Berichten sinds laatste bezoek bekijken' staan de topics nog wel, alleen zonder geel blaadje. Maar goed je ziet direct welke topics in de forumveiling staan.

Ik denk dat we toch echt andere afspraken moeten maken gezien de veiling. Wellicht niet meer dan 10 items veilen per week? Zo krijgt iedereen een eerlijke kans en valt 1 item niet weg in de tientallen items van een ander lid.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Terug naar “Hulp”