Hallo,
Tijdens deze corona dagen wat aan het opruimen, en kwam een doosje oude vuile muntjes tegen.
Ik heb er drie uitgenomen (en gescand) waar er nog wat op te zien is.
zijn deze nog te reinigen of zijn ze verloren, of welke manier gebruik ik het best?
Dank u.
groetjes
Luc
zijn ze te reinigen?
zijn ze te reinigen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: zijn ze te reinigen?
De eerste is nog te verbeteren, de 2 laatste zijn helaas te vlak om ze te verbeteren op het forum zijn diverse technieken te lezen voor het reinigen.lvh schreef: ↑23 apr 2020, 18:43Hallo,
Tijdens deze corona dagen wat aan het opruimen, en kwam een doosje oude vuile muntjes tegen.
3 muntjes b.gif
3 muntjes a.gif
zijn deze nog te reinigen of zijn ze verloren, of welke manier gebruik ik het best?
Dank u.
groetjes
Luc
Persoonlijk gebruik ik voor dit soort munten met geringe waarde restauratiepotloodjes.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: zijn ze te reinigen?
Bedankt voor het antwoord.CorioCoins schreef: ↑23 apr 2020, 19:26De eerste is nog te verbeteren, de 2 laatste zijn helaas te vlak om ze te verbeteren op het forum zijn diverse technieken te lezen voor het reinigen.lvh schreef: ↑23 apr 2020, 18:43Hallo,
3 muntjes b.gif
3 muntjes a.gif
Dank u.
groetjes
Luc
Persoonlijk gebruik ik voor dit soort munten met geringe waarde restauratiepotloodjes.
restauratiepotloden.jpg
Zijn dat speciale potloden en waar kan je die kopen.
groetjes