Eerste Slag Waterland Vijfje

Plaats hier berichten over verzamelaarsmunten, dit zijn speciale uitgiften van de euromunten. Denk hier bijvoorbeeld aan zilveren en gouden afslagen voor een bepaald thema.

Moderator: euromunter

Reinier Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Eerste Slag Waterland Vijfje

Bericht door Reinier » 14 jan 2011, 11:52

Recent gekocht:

De Eerste Slag van het Waterland Vijfje. Deze uitgiftes worden alleen aan genodigden en eventuele medewerkers van de KNM gegeven die bij de Eerste Slag aanwezig zijn. Ze zijn hoogst zeldzaam.

De munt zit in een doosje van ongeveer 10 bij 15 centimeter. Op het certificaat staat "Eerste Slag 28 oktober 2010". Ook op het deksel staat een soortgelijke tekst

Op de achterkant staat dat de oplage in deze verpakking 120 stuks is.

Gr Reinier
100_1939.JPG
100_1941.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.

sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Re: Eerste Slag Waterland Vijfje

Bericht door sgtravel » 14 jan 2011, 13:00

Dat is een erg mooie aanwinst Reinier welk je niet vaak tegenkomt.
Af en toe bied de Nederlandse munt er nog wel aan via ebay, komt deze van jouw daar ook vandaan :?:
Verzamelaar koninkrijk vanaf 1817 tot heden in FDC/MS64>
Zilveren & gouden wereldmunten in BU en Proof

Reinier Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Re: Eerste Slag Waterland Vijfje

Bericht door Reinier » 14 jan 2011, 13:38

sgtravel schreef:Dat is een erg mooie aanwinst Reinier welk je niet vaak tegenkomt.
Af en toe bied de Nederlandse munt er nog wel aan via ebay, komt deze van jouw daar ook vandaan :?:
Klopt ja dat de KNM ze af en toe via Ebay aanbied.

Nee ik heb deze van Kevelam gekocht. Hij was namelijk bij de Eerste Slag uitgenodigd...en hij weet dat ik ze verzamel..

Verder ben ik die eerste slag van het Waterland Vijfje ook nog niet tegen gekomen. Maar ze zijn ook haast niet in de handel
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.

Terug naar “Verzamelaarsmunten”