Vraagje

Plaats hier berichten over munten in het algemeen. Bijvoorbeeld over fabricage, literatuur, levensduur, materialen, etc.
Fossil Collector
Aankomend lid
Aankomend lid

Vraagje

Bericht door Fossil Collector » 01 mei 2017, 17:08

Hallo,

Zoals jullie wellicht aan mijn naam kunnen zien ben ik fossielen verzamelaar, geen muntenverzamelaar.
Ik heb nu onlangs een groot lot munten in handen gekregen en vroeg me af wat het ongeveer waard is?
Misschien heeft er hier iemand interesse in?
Foto: Blauwe bakjes met: België, Nederland, Turkije, Spanje, Oostenrijk, Portugal, Italië, Spanje, USA, UK, Hongarije, Duitsland... en een bakje met zeer veel verschillende nationaliteiten (zweden, finland,noorwegen, tanzania, congo, centraal afrikaanse staten,china?, Sri lanka, India, Sovjet-unie, Bulgarije, Czechoslovakije, slovenië, peru en nog veeeeel meer.
In de kleine bakjes zitten er Griekse/cyprus, Luxemburg, Indonesië, Belgisch-congo, Malta ...

Nog vragen?

Groetjes
Thijs Verbeke

sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Re: Vraagje

Bericht door sgtravel » 01 mei 2017, 17:57

Beste Thijs, welkom op het muntenforum.

Wellicht kun je een foto plaatsen van het geheel, dan kunnen we een beetje inschatten of er nog iets waardevols tussen zit.Als het allemaal munten zijn die in circulatie zijn geweest, dan geld meestal een kiloprijs, alleen als er zilveren of gouden munten of speciale uitgifte tussen zitten kan het wat meer waard zijn.

foto kun je volgens mij bij je derde bericht plaatsen
Verzamelaar koninkrijk vanaf 1817 tot heden in FDC & Proof
Zilveren & gouden wereldmunten in BU en Proof

Fossil Collector
Aankomend lid
Aankomend lid

Bericht door Fossil Collector » 01 mei 2017, 20:42

hallo

Ik vind inderdaad niet hoe ik de fotos moet uploaden

sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door sgtravel » 01 mei 2017, 21:01

Bij je volgende bericht kun je een foto toevoegen, gewoon even op "bijlage toevoegen" klinken!!
Verzamelaar koninkrijk vanaf 1817 tot heden in FDC & Proof
Zilveren & gouden wereldmunten in BU en Proof

Terug naar “Munten algemeen”